2014. június 1., vasárnap

Irany Baku, 19. nap (jun. 1, vasarnap), 8478 km, Bekescsaba

Megerkezes :)

Nem kellett koran kelni, bo 300 km maradt az utolso napra. A parkoloban bucsuzkodas, majd nagyjabol szetszeledtunk. Harman indultunk a hatar fele, utolertuk meg Papamacit. Aztan egy benzinkuton befutottak Zoliek is, a KTM kuplungja ki lett legtelenitve, de itt ujabb legtelenitesre volt szukseg. Mi itt elkoszontunk, Papamacival a hatarig meg egyutt mentunk. A hatar magyar oldalan rengeteg auto volt. Motorral szerencsere elore tudtunk csorogni, es bealltunk egy rovidebb sorba. 10-15 perc alatt jutottunk at, de a szervizauto 1,5 orat allt sorba. Aztan a hataron elbucsuztam Papamacitol is. Innen meg bo 100 km volt hatra.

Az "Udvozoljuk Magyarorszagaon" tablanal hatalmasat es hosszan ordritottam a sisakban. IGEEEEEEEEN!!! Jo erzes volt belepni Magyarorszagra.

Szeged utan meg gyultek a tura utolso felhoi, de szerencsere csak ijesztgetes volt. Az utolso 20-30 km-en uhyan vizes volt az ut, es volt szemerkelo eso is, de erdemben nem aztam meg. De amugy is ugy voltam vele, hogy ha itt most ramszakad az eg, en mar akkor sem allok meg.

Megerkeztem. Lemostam a motort, megtankoltam. Kozben Andras is befutott a szervizautoval. A motor Bekescsaban maradt, mi pedig hazajottunk Budapestre az autommal. Aminek kicsit megartott a 3 hetes allas, kisse nehezen indult be.

Ezt a bejegyzest mar itthon irom. Es hogy hogy erzem magam? Nagyon jol! :) De nagyon elfaradtam. Igazabol az, hogy faradt vagyok, az keves ide. Azt, hogy hulla faradt vagyok, azt be kell szorozni tobb nagysagrenddel, es akkor az mar kozelit. De nagyon jo erzes egy ilyen turatol elfaradni.

Kicsit osszszedem magam, es irok majd meg egy osszefoglalot. Ehhez par napra biztos szuksegem lesz.

Kaukazus projekt kipipalva! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése