2014. november 28., péntek

Új utakon

Miután hazajöttem a kaukázusi motortúráról elgondolkodtam pár dolgon. Állat egy ilyen túra, hatalmas élmény! Nagyon szeretek motorozni, még jobban utazni, egy ilyen út ezért nálam nagyot üt. Azért is kezdtem blogot írni, mert egy több ezer km-es motortúrán annyi minden történik, hogy képtelenség megjegyezni és elmesélni. Viszont motorral utazni drága. Nagyon drága. Szóval azon gondolkodtam, meg beszélgettem barátokkal, hogy biztosan lehetne hasonló nagyságrendű élményeket szerezni sokkal olcsóbban. Fele, vagy akár egyharmad költségvetésből. És akkor lehetne még többet utazni. Az biztos, hogy ehhez valamit nagyon másképp kell csinálni. Az tisztán látszott, hogy nem motorral kell menni, meg persze volt még pár gondolat arról hogy mit hogyan, de az átütő ötlet nem született meg. Nem baj, nem erőltettem, majd alakul ez.

Aztán november elején elmenetem Vigh Bori "Így lettem világutazó" című előadására az ELTE-re. Időnként azon vettem észre magam, hogy csukjam már be a számat. Szó szerint. Hú, nagyon bírom az ilyen "őrülteket", big-big respect! Mindenkinek ajánlom a blogját (http://www.backpacker.hu/). Utazóknak kötelező :) Hozzám nagyon közel állnak az írásai, élmény olvasni a beszámolóit, az utazással kapcsolatos tanácsai nagyon hasznosak (jó érzés, hogy sok mindent hasonlóan gondolok és csinálok :) ), és van egyfajta pszichológiai, életvezetési vonulata is. Sőt... Egy szóval, ajánlom. Két szóval, nagyon ajánlom :)

És akkor összeállni látszik a terv. Kevés hiányzott hozzá, de épp a legfontosabb. Lehet utazni másképp is. Köszönöm az inspirációt Bori! :) Persze szó sincs arról, hogy a motort most akkor eladom. Jövőre is tervezek motoros utat, egyet, ami ezért ütős lesz ha összejön (de ez nem Irán lesz, arról sajnos le kellett mondanom). A hangsúly kerül át most másra. Új utakon.

Ráhangolódásképpen... Erről holnap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése