2024. január 31., szerda

Szumátra - 5. nap: Ketambe

Annak ellenére, hogy időben lefeküdtem aludni az alváshiányon nem sikerült javítani, sőt... Sikerült valamit bekajálni ami miatt éjszaka igen sűrűn látogattam a wc-t... Elég bátran meg szoktam kóstolni dolgokat és abban benne van a kockázat, viszont ezt most nem tudom mihez kötni.

Ezen a képen amúgy Dénes is rajta van 😊

Elhagytuk Zoé paradicsomát, de előtte még kaptam ettől a kedves recepciós lánytól gyógyszert gyomor problémákra.


A mai első megálló egy vízesésnél volt:



A második pedig ennél az útszéli "étteremnél", ahol végül nem mertünk enni, nem tűnt valami tisztának. Az ilyesmi nem igazán szokott visszatartani, de ma engem is visszatartott. Így csak egy Coca Cola-t ittam, amit 1-2 esettől eltekintve 25 éve nem iszok. De el kell ismerni, gyomor problémák esetén igencsak hatásos.

Ő nem velünk van, de simán tartja a mi tempónkat

Később találtunk bizalomkeltő éttermet, szerencsére jól is voltam, tudtam enni. De nagyon fáradt voltam, alig vártam, hogy megérkezzünk. Ezeket a motorokat nem egész napos motorozásra találták ki, igen kényelmetlen a vékony ülés hosszabb távon, kipihenten is megviselt volna a mai 280 km.

Igaz, hogy ma nem voltam a toppon, de ettől még az út állati szép volt. Dzsungel motorozásnak hívom, hihetetlen az egész.


Itt lesz a mai szállásunk:
 
Ez pedig a kilátás a teraszról:

Vezet hátra egy kis ösvény is a folyóhoz:


Kaptunk vacsorát és húzás aludni. Holnap irány a dzsungel, ahova pár napra "beköltözünk".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése