2020. június 28., vasárnap

Kektura - P1D2 - 23,4 km

Adja rendesen.

Az ejszaka nem volt teljesen nyugodt, mert vadasztak, es folyton durranasokra keltem. Nem tragikus, sikerult pihenni, de el tudtam volna kepzelni kicsit jobbat. Vadak nem voltak korulottunk, Feri hozott vadriasztot, ez ilyen baromi budos hab egy tegelyben. Egeszen pontosan hat tegelyben. Ugy tunik mukodik. Tavaly volt olyan, hogy vaddiazno ebresztett...

Reggeli a vadaszlesen, ezzel indult a nap. Vadakat lehet kozben csodalni.

Lattunk nyulat is, elso gondolat: 'milyen aranyos nyuszi', rogton utana osszeneztunk: 'hogy forogna a grillen'.

Kicsit szarakodosan sikerult osszepakolni, nincs meg meg a rutin. 10 utan indultunk el. Kb. 1,5 mulva egy kocsma bejaratanal volt egy pecsetelohely, nehogy mar ne igyunk egy sort is :)

Aztan jott egy baromi szep ret, meg Dorog elott. Hu, allat jo, tele gyogynovenyekkel, varazslatos hely.


Aztan jott Dorog, majd Tokod. Na ezt a szakaszt nem szeretem, mert nagy divat itt cross motorokkal csapatni. Setalunk es elveret mellettunk 3-4 motor. Porolnak mint allat, hangos, budos (mert persze ketutemu), nem ertem hogy lehet ezt itt csinalni. Tavaly pont ugyan ez volt. Nincsenek tekintelettel sem a turazokra, sem a termeszetre. Ez baromira nem tetszik.

Kb. olyan 15 km utan volt ma egy melypont. Iszonyat fulledt ido van mar ket napja, omlott rolam a viz, talan leesett a vercukrom is. Megalltunk kajalni, egy leves + kenyer kolbasszal. Ez helyretett. Viszont a Feri laba nem nez ki jol vizholyag fronton, tobb helyen is le kellett ragasztania. Nalam szerencsere nincs ilyen gond, csak a tegnapi ragasztas van meg.

Ez a panorama kep a "csucs" kozeleben keszult.

Itt is voltak szep szakaszok, sorban jonnek ezek egymas utan. Meg csak ket nap telt el, de mar most sokat adott a tura. Elvezem.

Sok turazoval talalkozunk, szoktunk valtani par szot, ki meddig megy. Tok jo. Tegnap is volt ket srac, pecsetelohelynel talalkoztunk, kerdeztek mennyi megyunk naponta. 25 km-t. Valasz: akkor ti lassabban haladtok mint mi. Hollohazatol jonnek, egybe csinaljak az egeszet, napi 30 km-eket mennek. Respect. Mondjuk 25 evesen lehet nekem is ment volna. Fogjuk erre :)

Lefele jovet volt egy razosabb szakasz, bazi nagy kovek voltak, es eleg meredek is volt hozza, talan a keprol ez nem annyira jon at.

Beertunk Tokodra, itt feltoltottem az ivozsakot es a 2 literes flakont is, jo nehez lett a zsak. De emlekszem, hogy itt egy darabon nem lesz viz.

Meg 3 km seta jott, majd satorallitas.

A vacsora menu sajtos teszta volt. Szep helyen vagyunk, itt mar volt tabor korabban, de arra nem emlekeztem, hogy ennyi szunyog lett volna. Meg akarnak zabalni.

Egyelore minden ok, mi den a terv szerint, jol birjuk. A mai szakaszban volt 650 meter szint, halonlo volt tegnap is, tegnap 600 volt.

Es akkor nezzuk a felszereles bemutatas szekciot, legyen ma a tema a sator es az alvo cuccok.

A sator Kinabol jott, Naturehike markaju, ketszemelyes, 1330 gramm. Van egy egyszemelyes is, azt vettem eloszor, de a teszt soran kicsinek bizonyult. Ramentem a grammokra, mindenbol minimal legyen, de tultoltam. Fontos a komfort. Sikerul ugyan olyan sulyu satorbol ketszemelyeset venni, es hozza vettem ketszemelyes derekaljat. Ez is Naturehike, kb. 5 cm vastag, fejfujhato, parnaja is van. Fejedelmi kenyelem, mar-mar luxus :) A derekalj 1 kg, az egyszemelyes olyan 650 g korul van, de nagyon megeri a plusz sulyt. Annyi, hogy ket polifoamot hozok miatta, ez igy 2x160 g. A polifoam vedi a kilyukadastol a derekaljat. Es van meg a halozsak, ultrakonnyu nyari, Pinguin lite, 550 g, tokeletes erre a celra.

Na, es kozben ahogy irtam, csak ereztem, hogy valami nem oke a talpamon. Van ott egy vizholyag. Akkor ez igy mar ketto. Hiaba, nincs hozzaszokva a labam ehhez. Remelem nem fog korlatozni a turaban.

Ennyit mara, huzok aludni.

Joccakat!

1 megjegyzés: