2020. június 29., hétfő

Kektura - P1D3 - 25,67 km

Instant kavet, mint az allatok?!

Jol indult a reggel, tok nyugi volt ejszaka, jot aludtam. Sutott a nap, felmentem a vadaszlesre napozni.


Itt mindket napelem csucsra volt jaratva, brutal jo cucc a SunnyBag Leaf Pro.


A reggelim kokuszos zabkasa, benne magok, egy kis zabpehely, chia mag es egy Biotech-es feherje por. Nem tul gusztusos, mutatom hogy nez ki:


Viszont igazi kaloriabomba, olyan delutan 2-ig jo vagyok vele.

Na es a kave. Mert hogy presszo kave van a pusztaban, nomad korulmenyek kozott. Koszonheto ez Ferinek. Szeretem a jo kavet, nagyon szeretem. De a suly minimalizalasa miatt az volt a savaslatom, hogy igyunk instant kavet a reggelihez, es majd az elso kocsmaban iszunk egy rendes presszot. De Ferinek ez nem felelt meg, vett egy Handpresso-t. 16 baros, fel kell pumpalni, bele kell tenni a kavet es tolteni bele forro vizet, es megnyomni a gombot. Az eredmeny egy eszpresszo epp ott ahol vagy.

Na ez eddig szep es jo. De tul azon, hogy a kutyu 30e Ft (egy jo kave sokat meger), a sulya fel kg. Na ez az ami igazan fajdalmas. De Feri ezt is megoldotta, lecserelte az 1,6 kg-os Osprey Stratos hatizsakjat egy Osprey Levity 60-ra. Ez a zsak 840 gramm, szoval siman 1,6 kg alatt van a kavefozovel es a kaveval egyutt. Ja, es 80e Ft. Szoval most 110e Ft-os eszpresszot iszunk :) En nem vettem volna meg, de teny, hogy allat jo.

Ebbol a vadaszlesbol nem allatokat lattunk, hanem traktort, ahogy csapat keresztul a buzatablan. Integettunk neki, de nem latott. Meg akartuk kerdezni iszik-e egy kavet :)

Az ido ma is valami brutal fulledt volt. Mar reggel onlott rolam a viz, mikozben pakoltam el a cuccokat. Jott is egy olyan rovid resz, ahol esoerdoben ereztem magam:


A tokodi pinceknel volt az elso pecsetelohely, kb. 1,5 km-re volt a taborunktol.


Es "Cefres" Feri itt ontott is egy kis eletelixirt. O adta sajat maganak ezt a nevet, engem "Buktas" Tibinek nevezett el (teny, hogy nekem minden peksuti 'bukta', pl. a kakos csiga is, annyira, hogy ha megyek a peksegbe, akkor en megyek a buktashoz...).


Innen felmasztunk egy hegyre, amugy csak egy domb, de erzesre a Himalaja volt. Minden bajom volt mire felertunk, brutal meleg volt, tuzott a nap, iszonyat para, onlott rolam a viz. Azt hittem kipurcanok. Kerdeztem is, hogy miert kell ezt nekunk csinalni :) Mire Feri csak annyit mondott, hogy "te kemenyen be voltal cefrezfe amikor kitalaltad ezt a hulyeseget" :) Egy biztos, ha a csuszka egyik vege a konnyed tura, a masik meg az iron man, akkor a mai nap ez utobbihoz volt kozelebb... Viszont a kilatas az pazar innen a tokodi pincekre.


Es ahogy ez a kep keszult:

Innen aztan jott egy egeszen kellemes erdei szakasz, nem volt emelkedo sem. Egy darabig. Utana megint rendes emelkedo jott. Mire felertunk, megint vegem volt. Tiszta viz volt mindenem, a polom ujjaval torolgettem a fejem, de mar nem tudott tobb izzadtsagot magaba szivni. Elment minden erom. Szerintem a satrat este veletlenul vizerre allitottam fel, es az elvitte. Tuti ez lehetett az oka :) Meg amugy is, mi ertelme van folfele menni, utana meg le? Miert nincs ilyen helyen alagut? Vagy mozgo jarda? Szekkel :)

A mai szint volt eddig a legtobb, 835 m.


Itt epp ropit eszek, jol esnek a sos dolgok a sok izzadas utan.


A Gerecse fele kozelitettunk, amikor is kezdett lehulni a levego es egyre nagyobb szel lett. Jol esett nagyon, kezdtunk vegre megszaradni. De jottek hozza a felhok is, megneztem a radarkepet, es egy rendes zeppelin jott nyugat felol. Felkeszultunk az esore.

Zen :)

Elkezdett szemerkelni az eso amikor elertuk a Gerecset. Ez egy varazslatos hely, olyan mint ha az ember egy meseben maszkalna. Hatalmas mohas kovek mindenfele. Az egyik kedvenc helyem eddig (a gyogynovenyes ret mellett). A kep nem igazan adja vissza, ezt latni kell!

Az eso meg csak egyre esett, nem volt veszes, de minden csurom viz volt. Nem sok kedvunk volt igy satrat allitani.


Es ki tudja meddig esik. Tardos mellett voltunk, itt megszalltunk mar egyszer a Kemences Fogadoban. Volt helyuk, igy ma este itt kotottunk ki.

Tardos fele.


Jol esett letusolni, es beverni egy csulkot sorrel :)


Jo lett volna a halas teszta is, na de azert na :) Ezt megerdemeltuk. Nem tudom mennyi kaloria volt, de szerintem ketszer annyi mint amennyi ma elegettunk. Hatalmas adag volt, csak becsuletbol ettem meg. De ki tudja mikor eszek ujra ilyen finomat. Meg kell az energia is. Meg amugy is :) A szakacs egy muvesz!

Allat jo nap volt! Es milyen jo lesz rendes agyban aludni :)

A pecsetek is szepen gyulnek, mar 11-nel tartunk.

A labam egesz jo allapotban van, a tegnapi vizholyag ami megvan. De egyelore nem veszes. Ferinel kicsit rosszabb a helyzet, az o laban van vagy 4-5. Kicsrelte a cipojeben a talpbetetet meg az indulas elott, azt gondolta megtalalta a legjobbat. Es epp az tori a labat. Ma a nap elejen kivette a cipobol, talpbetet nelkul tolja. Kemeny.

Holnap innen folytatjuk.

3 megjegyzés:

  1. Kitartás! Lehet csak én olvasom, de én nagyon élvezem :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is olvasom, így már ketten biztosan vagyunk :) Üdv: Bandi
    Ja és én is élvezem!

    VálaszTörlés