2022. augusztus 5., péntek

Kektura - P4D4 - 32,17 km

Ismet jol toltuk! 32 km, 1157 m szint.

Sokat nem tudtam reggelizni, mert meg mindig tele voltam a tegnapi vacsoraval. Azert ettem egy kis muzlit meg rantottat, de ez eleg is volt.

Idoben el is indultunk, a nagy melegbol a nap elejen meg nem sokat lehetett erezni, jo ido volt. Mert hogy mara kiadtak egy hoseg riasztast.

A Matra tovabbra is lenyugoz.

Itt mar latszott a Kekesteton levo torony, oda kellett felmasznunk. Komoly szintek voltak ma vegig, folfele es lefele is. Ennel az utolso kepnel epp meredeken mentunk lefele, amikor megcsuszott az egyik labam. De az egyik bottal meg tudtam magamat tartani, masik kezem es labam a levegoben, de megfogtam. Ezt meg... Feri mondta is, hogy micsoda break-es mozdulatokat vetek be, jobb vagyok mint Michael Jackson. Ferinek sem kell egy kis bunkosagert a szomszedba menni... :)
Szoval idonkent megcsuszunk, hol en, hol Feri, de nagyobb baj meg nem tortent. Kisebb igen, mindjart jon. Es itt kerek elnezest minden turabotos nenitol, el sem indulnek mar bot nelkul. Minden bizonnyal komoly szerepe van abban, hogy ilyen jol birom.

Ez itt a Vorosmarty fogado, meg a Kekesteto elott van, megszalltunk itt ketszer is bringas turak alkalmaval. Sajnos ugy nez ki, hogy nem mukodik. Ahogy a Jager Hotel is zarva volt Matraszentistvanon, rajta egy elado tablaval. Ott motorosokkal voltam anno. Nem jo latvany ezeket a helyek latni lepusztulni.

Meg egy "kis" szintmaszas (itt nincsenek kis szintek...) es fent is voltunk a Kekesteton.
Zsenialis volt az innen kovetkezo resz is, pazar a kilatas.

Valahol ez a resz utan utott be a krach. A bal oldalon volgy volt, es megcsuszott a bal labam, le az utrol. Nem egy szakadekba, de lecsuszott. Es itt a jobb kezemben levo bot volt elol, azzal max csak belokni tudtam volna magam a volgybe, megtartani nem. Igy aztan inkabb a jobb terdemre estem. Persze ez nem volt dontesi helyzet, egyszer csak ott voltam a bal labbal lecsuszva a jobb terdemen tamaszkodva. Amitol a nadragom kiszakadt es kicsit a terdem alatt is megserult a borom. Lefertotlenitettem, ezek voltak a lepesek:
Nem veszes, benne van ha turazik az ember. Es legalabb le lett tesztelve az elsosegely csomag, ami jol vizsgazott. De azert meglettem volna e nelkul az elmeny nelkul... Mindegy, szerencsesen alakult, ez a lenyeg, nem hatraltatott az uton. A leragasztas utan nem is ereztem. A legnagyobb veszteseg a nadrag, amit persze meg lehet varrni, babettazni meg tokeletes lesz :) Mert mar amugy is cseres, eleg viseltes szegeny, van benne km boven.

Ami a mai napban kulonosen tetszett, hogy sokat mentunk hegygerincen. Ezek a kedvenc reszeim. A masik amit nagyon szeretek azok a fennsikok, de itt az nem volt.
A mai terv az volt, hogy valahol Sirok elott csovezunk (ha mar eddig elcipeltuk a satrat), de nem talaltunk jo helyet. Ez a bivak hely jo lett volna, csak tul koran volt:
Es fogytan volt a vizunk is, amitol Feri elegge aggodott. Nekem sem volt sok, es valahogy nem sikerult azzal sem meggyoznom, hogy egy ember 3 napig is birja viz nelkul...
Igy aztan elsetaltunk a Sirok vasutallomasra, ami persze nem mukodik. De itt van az egyik pecsetelohely. Viszont viz nincs. Felallitottuk a satrakat, ekkor mar ment le a nap.

Es Feri meg besetalt Sirokra, ahol egy kedves neni adott neki vizet. Igy o ment meg 2x1 km-t.

Mar epp vacsoraztunk a tok sotetben, amikor megallt egy auto. Ajto csapkodas, zorges, fejlampazas. Van koztunt kb. 50 m es egy fasor. Nem latnak minket. Gondoltuk. Mit csinalhatnak? Illegalis szemetlerakok? Ahhoz tul sokat vannak itt. Polgarorok? Minek jonnenek ide, nincs itt semmi. Aztan az egyik el is setalt egeszen kozel hozzank es ravilagitott a satorra. De nem jott oda, nem ertettuk. Elment. Meg mi is elmentunk aludni. Csak nem lesz gond...

Feltolteni meg majd csak holnap tudom a postot, mert csak edge van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése