2021. december 30., csütörtök

Lakóautózás - 5. nap: Pitigliano

Ma is hoztuk a szintet, alig haladtunk, a tengertől csak 100 km-el kerültünk beljebb. "Utazz lassan", ez Vigh Bori tanácsa volt pár évvel ezelőtt, azt hiszem most először sikerül ennek szellemében utazni.

Reggel kinéztem a tetőablakon, ez a látvány fogadott:

Jött megint az "ezt nem hiszem el" érzés. Pár nap alatt már a sokadik. Annyira jó ez amit csinálunk, hogy én haza sem megyek. De komolyan. És ezt pont így gondolja Bandi és Feri is. Ma egyébként körvonalazódott a következő hasonló út, de ne szaladjunk előre.

Szóval fogtunk három széket a raktérből, és kivittük a tengerpartra.

Jól látjátok, nem vagyunk teljesen normálisak :)

És Bandi megint lőtt rólam egy jó fotót. Köszi Bandi! Ennek az egyik trükkje az, hogy ne tudjam, hogy fotóznak. Ha tudom, szar lesz a kép... Itt nem tudtam:

És akkor még egy sztori ide. Ahhoz, hogy egy képen mindhárman rajta legyünk, nem árt egy állvány. Az indulás előtt volt egy megbeszélésünk, itt Feri vállalta, hogy hoz egyet. Feri elhoztad az állványt? Hátööööö.......

Köszönjük Feri :)

Feri állványt nem hozott, viszont amit a konyhában művel, az gyakorlatilag művészet. Nem is értem, hogy az első két reggeli miért volt zabkása, szerintem az valami átverés volt. Ma ezt reggeliztük:


Étteremben nem kapok ilyet, és az íze, ahhhh, köszönjük!

Tartozok még egy képpel a leengedett ágyról, ez a "nappaliban" van, a plafonról lehet leengedni, ennek a létrájáról néztem ki az autó tetején (mondjuk a létra pont nincs ott :) ):

Egyébként nem csak mi tartottuk jó ötletnek az itt éjszakázást, a parkolóban volt vagy 10 lakóautó:

Gyors takarítás után elindultunk Pitigliano felé, ezt a kisvárost még az indulás előtt néztem ki. Az út ami oda vezetett lenyűgöző volt.

Aztán megláttuk a várost:

A parkolóban pedig lehetett venni mindenféle jóságokat, innen:

Az autó ezalatt itt állt:

Rendesen torzít a nagy látószögű objektív

Annyira jól néz ki itt minden, én teljesen kész vagyok. Néha azt érzem, hogy Olaszországba kellett volna születnem...

Tettünk egy kört a városban, gyorsan bejárható, és valami mese szép!

Remélem észrevettétek az Alfát, egy újabb atom állat kép Banditól



Vettünk itt mindenféle finomságokat, sokkoló, hogy milyen boltok vannak tele-tele helyi termelők portékáival. Tészták, pesztók, lekvárok, fűszerek, borok, több száz eurót el lehetett volna költeni... Feri rendesen be is vásárolt.

Feltöltöttük az étel készleteket is egy boltban, itt sem tudtunk megállni ott ahol kellett volna, szerintem több napnyi kajával fogunk hazatérni. De ez nagyon is jól van így :)

Elindultunk a keleti part felé, de nem jutottunk semeddig. Megláttam út közben egy tavat, és mondtam, hogy szerintem itt jó is lesz. És jó is lett :) A Lago di Bolsena mellett táboroztunk le:

Megunhatatlanok ezek a lakóautós képek, kell egy ilyen :)

A séf összedobott még egy vacsorát, tényleg olyan, mintha mozgó étterem is lenne egyben ez a kocsi. Büfékocsi, Michelin csillagos séffel :)

Holnap megcélozzuk az Adriai-tengert, valahol ott kellene búcsúztatni ezt az évet. Vagy ahol sikerül :)

9 megjegyzés:

  1. Ferinek nincsenek szakácskönyv írói ambíciói? :)
    A telefontartó állvány legalább olyan jó, mint a karácsonyi. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen, a címe ez lesz: Gyorsan mindegy mit, avagy a csöves gasztronómia alapjai.
      Chef Czefréssy

      Törlés
    2. Chef Úr, eljönne velünk nyaralni? 6 főre kellene főzni, ebből kettő kicsit válogatós gyerek. 🤣

      Törlés
    3. Séf bácsi megoldja, van alkoholmentes gyerek menü;)

      Törlés
    4. Fel vagy véve! A továbbiakról egyeztess Tibivel. :)

      Törlés
  2. Ez a hajnali nyitókép a kocsi tetejével, ez mindent visz:)
    Csak ültünk és néztük…
    Elképesztő!!! :-)
    De erre jött a következő kép: a napfelkelte a tengerparton! aaaaaaah
    És épp azt látjuk, hogy ti vagytok a teljesen normálisak!
    És ez még csak a reggel és utána jött teljes nap…
    Az esti tóparti naplementés kép pedig teljesen olyan, mint egy NatGeo :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi köszi! Mi is pont így érezzük magunkat. Néha csak ülünk és nézünk, hogy ezt nem hisszük el, haza sem megyünk... :)

      Törlés
  3. Az olvasottak és a képek alapján most ti vagytok a három Mihály (Utas és holdvilág).

    VálaszTörlés