2019. november 7., csütörtök

Egy kis Ázsia: vissza Pattaya-ra majd irány Bangkok reptér

Ma reggel még Koh Samet-en ébredtem, ez valahogy így nézett ki:


Délben indult a hajóm vissza, volt időm bőven reggelizni és még olvasni is. Ez a volt a reggelim, nem szép, de kiadós és finom. A sajt és zöldségek be vannak csomagolva az omlettbe:


Olvastam még ott a parton, ez nagyon bejön. Háttérben ahogy a tenger mossa a partot, egyszer még lesz egy ilyen helyen házam.

Aztán elindultam a kikötőbe, meg is jött a hajóm. Ugyan az amivel idefelé jöttem. Akkor egy robogót raktak fel a hajóra, de ezt most elég komolyan überelték:


Viszont akadt egy kis probléma a levételnél. Egyszerre kellett volna az első kerekeknek felkapaszkodniuk egy padkán és a hátsóknak lejönniük a hajóról. Többszöri nekifutásra is sikertelen volt, pedig egy komplett hajónyi, beszállásra váró ember szurkolt. A közönség miatt volt még extra nyomás is a személyzeten :)


Végül sikerült, az emberek üdvrivalgásban törtek ki és tapsoltak. Vicces volt :)
Beszálltunk, és elhagytuk a szigetet, viszlát Koh Samet! Örülök, hogy eljöttem, nagyon nyugis volt,  pont ez kellett a túra végére.



Érkezés a kikötőbe

A taxim indulásáig volt még kb. fél óra, így elmentem egy hajó temetőbe, ezt a kikötés előtti pillanatokban láttam a hajóról. Sajnos nem lehetett közel menni, de így is jó látvány volt.




Aztán vártam még fél órát az indulásra, hiába, ez itt így megy. Minden működik, de plusz fél óra, ezzel számolni kell. 4 körül érkeztem meg Pattaya-ra, átmentem Leslie-hez a lakáskulcsért és összepakoltam. Most fél 6 van, elmegyünk még kajálni, aztán a 9 órás busszal elmegyek Bangkokba a reptérre. Az innen két óra buszozás. A repülőm hajnal fél 2 körül indul.

Ez lesz még ma, a tóra utolsó állomása Bangkok:


Holnap egész nap utazok, ha lesz energiám, akkor holnap még írok az hazaútról.

Most elmegyünk kajálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése