2022. július 3., vasárnap

Kektura - P3D2 - 26,53 (?) km

Vegetalas, de azert haladtunk.

Hazudnek ha azt mondanam, hogy kipihenten keltem. Ugy pialtunk es buliztunk tegnap este, mint ha 20 evesek lennenk. Persze a 20 eveseknek nem volt semmi baja reggel, csak a tatak voltak rottyon... Allati jo este volt, egy percet sem banom. Kaptunk reggelit, feltoltottuk a viz keszleteket, majd Geri elvitt minket kocsival arra a pontra ahol lejottunk a kek nyomvonalarol. Ez nagy segitseg volt. Ahogy az is, hogy ott lehettunk, innen is koszonjuk meg egyszer!

Egy fura dolog tortent az indulas utan, elinditottam a track-elest, es az ora irja 5 percnel, hogy megvan az elso km. Hogy mi? 5 perces km az igen rendes futo tempo, mi meg csak vonszoltuk magunkat. Valahogy igy neztem ki:
A kovetkezo km-t meg 9 perc alatt tettuk meg. Ez is hulyeseg. Nem tudom mi volt az oraval reggel. Utana bealltak a 13-15 perces km-ek (szinttol fuggoen), az rendben van. De szerintem olyan 2 km-el tobbet mert az elejen valamiert, x-akta...

Sokat nem beszelgettunk az elso km-eken, csak csendben sajnaltuk magunkat, bamultunk magunk ele es lepkedtunk. Ez annyira jol ment, hogy egy helyen kb. 500 metert kellett visszafele jonni, mert beneztem egy fordulot.

Aztan kicsit osszeszedtuk magunkat, es haladtunk, a korulmenyekhez kepest egeszen jol. Erdoben, mezon, szurdokban.
Majd jott Dobogoko, oda fel kellett maszni. Az kicsit szenvedos volt, de felertunk. Ettunk egy jo porkoltet, lefojtottuk egy sorrel, es helyreallitottuk a vercukorszintet is.
Ittunk kavet is, de igy is beutott a kaja koma.
A kilatas innen mindig lenyugoz:
Lefele egyebkent meg durvabb volt, joval meredekebb mint ahol feljottunk. A vegere alig tudtam tartani magam, annyira elfaradt a labam. Viszont nagyon szep helyen jartunk.
Es voltak kiirva eletvezetesi jotanacsok is:

Aztan egyszer csak arra eszmeltem, hogy durvan fogytan van az energia. Megalltunk pihenni, ahol Feri lott rolam egy igazan oszinte fotot.
Itt epp az jart a fejemben, hogy ezt hogy a f...ba kepzeltem. Csak hogy idezzek 'A vadon' cimu filmbol. De amugy igaz, pontosan ugy ereztem magam ahogy kinezek a kepen. De legalabb szep volt a hely :)
Pilisszentlaszlo volt a kituzott cel, amit vegul elertunk. De a vege eleg szenvedos volt. Bevonszoltuk magunkat a celba.

A cel egy vendeghaz, Feri intezte meg Dobogokorol. Nincs szabad szobajuk, de csovezhetunk a kertben, le tudtunk tusolni, teljesen jo. A szallast egy szimpatikus fiatal par csinalja, konkretan a sajat furdoszobajukat osztottak meg velunk, es hasznalhattuk a konyhat is.

A mai szallasunk.

Feri rittyentett meg egy gyors vacsorat, hogy hogy nem, ehhez is lett egy sor. Meg egy fel kifli, ami ket napos. Tokeletes csoves gasztronomia :)
Ma vegul 720 meter szintet masztunk meg, a tegnapi pedig 860 volt. Ez a keleti szakasz kemenyebb lesz, kb. 19000 meter szintkulonbseg lesz, szemben a nyugati ~12000-el.

Elhuztam aludni, remelem holnap tobb energiam lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése