2022. július 1., péntek

Kéktúra - Part3 Day0

Alig értem haza, máris indulok tovább. Indulj el (tovább...) egy úton :)

2020-ban húztuk be Ferivel a Kéktúra nyugati szakaszát, Hűvösvölgyből sétáltunk el az Írott-kőköz. Tavalyra volt ütemezve a keleti rész, de közbeszólt a porckorongsérv. Sometimes shit happens... Na de soha ne legyen nagyobb baj! Kis (inkább sok, 1 év...) gyógytorna, sok gyógymasszás, kis fizikoterápia, és mára teljesen jó állapotban vagyok. A motorozást jól bírtam, letesztelem a rendszert hátizsákkal is. Most egy hét séta jön, majd augusztusban lesz további három. Ennyi idő alatt kell eljutni Hollóházáig.

Felkészülésként mentünk pár 30 km-s hétvégi kört, ~1000 méteres szintkülönbségekkel. Azok jól mentek. Mondjuk akkor nem volt 40 fok, és kisebb volt a hátizsák is. De jó lesz ez :)

A cuccaim, hát, csak kicsit vagyok felkészültebb mint a motorozásnál. A motor négy évet állt, a túracuccaim "csak" kettőt. Kb. úgy volt minden lerakva ahogy két évvel ezelőtt hagytam... Összeszedtem ami kell, úgy nagyjából. Máskor hosszan tervezek, optimalizálok, grammozok mindent. Most meg bepakoltam kb-ra olyan másfél óra alatt. Remélem nem hagyok itt olyat ami kellene. Mondjuk inkább az a fontos, hogy ne vigyek olyat ami nem fog kelleni. Mindegy, max kidobom :)

Megjegyzem az előző utat még nem sikerült kipihennem. Egyszer sem sikerült kialudnom magam, öt nap után is hulla fáradt vagyok. (Bandi, én úgy érzem magam mint egy megfáradt világutazó...:) )

Jó lesz ez, majd alszok a pusztában :) Holnaptól újra Kéktúra. Cipőmön a szír porral... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése