2020. július 6., hétfő

Kektura - P1D10 - 5,96 km

Regeneralodas.

Ez itt a jo reggelt foto:
Ismet egy igen szep helyen sikerult letaboroznunk. Hihetetlen jo erzes reggel ilyen latvanyra ebredni. Ujabb pont amiert jottem.

Ejszaka nem volt hideg (polarban aludtam ami egy kicsit sok is volt), de a para azert lecsapodott, igy szaritani kellett a satrakat. Feri hajnalban megint ebresztett, hogy vaddiazno van a kozelben, de mire felkeltem en mar nem hallottam.

Sator szaritasi technika :)

Es kozben toltuk a Michelin csillagos reggelit a vadaszlesen:
Bio 100% majas, mindossze 255 Ft-ert :) Valahogy atallt az agyam, minden kaja finom.

Ez pedig itt Feri lab pihentetesi technikaja.

Elindultunk, tudtuk, hogy csak par km a mai tav. Minden lepes fajt. A jobb bokam lerobbant. Ma fel kell turbozni, nem mulhat ezen a tura.

Zirc elott volt egy lakott terulet, ahol egy Coop-ban akartunk venni par buktat, hogy kicsit rasegitsunk erre a reggelire. De mar nem volt. Kis boltban annyit tartanak amennyit el is visznek. De nagyon kedvesen keszitettek nekunk szalamis sajtos szedvicset, amit a bolt elotti korlaton ulve toltunk be.

Es akkor beertunk Zircre. Valahogy elfelejtettem mosolyogni ezen a kepen... de legalabb tukrozi az allapotomat:
Zirc vilagvaros ahhoz kepest amiken eddig atjottunk. Itt van minden :)


Gyors pecset a vasutallomason, majd atvettuk a szallast. Meg del sem volt ekkor. Mai ossz tav 6 km. Kemeny :)

Tusolas, nem gyorsan, lassan es alaposan, mondhatjuk fertotlenites :) Majd elmentunk egy gyogyszertarba. Kertem faslit, de megint hulyen neztek ram, mondtak, hogy ezt ma mar rugalmas polyanak hivjak. Jol van, akkor egy olyat kerek, en nem mai gyerek vagyok, faslikent ismerem. Es vettem egy kremet duzzadasok kezelesere. Remelem segit, mar ketszer bekentem a bokamat, meg kapott a jobb terdem is.

Innen egy etterembe mentunk, es rendesen odacsaptunk neki. En tarkonyos vadragu levest ettem, majd fatanyerost mindenfele finomsaggal, vegul retest fagyival. Es hozza kezmuves sort.

Megerdemeltuk.

Jott utana meg egy bevasarlas, szigoruan csak ket napnyi kaja. Es kimostuk a ruhakat. Ennyi volt a mai nap. Utana csak pihenes es regeneralodas. Hosszu orakon at. Legszivesebben bementem volna megnezni a belvarost, beulni egy kavera, sutire. De most ami jot tesz a labammal az az, ha vizszintesben van. Meg attol is felek, hogy minden egyes lepes a turabol vehet el. Igy erot vettem magamon, es nem mentem sehova. Nagyon remelem, hogy tudom folytatni az utat. A celig meg 65 km van, par nap es minden kiderul.

Mai turacucc bemutato, a konyha, nezzuk mi van nalam. Egy 750 ml-es titan edeny, van fedele is, ultrakonnyu. Van hozza egy titan kanalvilla. Egy 230 g-os mini gazpalack, titan gazegovel. Victorinox bicska, van rajta mindenfele funkcio, meg csipesz is. Ezen kivul van meg egy mini vagodeszka (muanyag, kifejezetten turazos) is. Es egy tekercs papirtorlo. Es persze a kaja, szigoruan max 2 napra, zacskos cuccok, zabkasa es magok reggelire, valamilyen majas, es bukta (ez ugye lehet zsemle is :) ), par muzliszelet es csoki amit ut kozben eszek. Ja, es van egy 1,5 literes plusz pet palack, ez alapvetoen ures, csak letaborozas elott toltom fel, estere es reggelre legyen eleg viz. Bar miota volt a viz elfogyos para, azota tartok benne kb. fel litert, biztos ami biztos.

Most egyebkent kint tok nagy szel van, azt neztem lesz itt ejszaka valami vihar, bazi nagy szellel es sok esovel. Jokor huzodtunk be egy rendes szallasra.

Holnap toljuk tovabb, toljuk amig birjuk. Hiszen birjuk meg a gyurodest :)

2 megjegyzés:

  1. Szurkolok annak a fránya bokának, hogy rendbejöjjön. Amúgy én is fáslinak ismerem :-), de amikor az én bokám is tropára ment egy futás után kineziológiai tapaszt használtam. Az sokat segített. Tudom ajánlani. Hátha lehet valahol kapni. Kitartás!

    VálaszTörlés