2020. július 8., szerda

Kektura - P1D12 - 26,21 km

Egy fajdalmas nap.

Reggelre sajnos nem lett jobb a bal labam, ugyan ugy fajt a sipcsontom. Es ez vegigkiserte a napomat.

Jo otlet volt a rendes szallas, ejszaka csak 10 fok volt. Arrol nem is beszelve, hogy volt fenomenalis reggeli is, ugy ettunk mint ket ehenkorasz. Rantotta, kolbasz, sonka, szalami, sajtok, zoldsegek, lekvarok, meleg pekaru. Akarom mondani bukta :)

Jol indult a nap, de a kb. 4 km-es ut utan ami levezetett Bakonybelre mar piszkosult fajt a labam. Ugy ereztem majd besza... szoval nagyon.

Japan turistajelzes :)

A jobb bokam egy nap alatt megjavult, de ez a bal sipcsont fajdalom durva. Tegnap meg azt irtam, hogy nem veszes, de alabecsultem. Rohadtul veszes. Nem tudom mi ez, olyan mintha inhuvely gyulladas lenne. Fogalmam sincs persze. Mindegy, befasliztam (fasli, csakazertis :) ). Par szaz metert mentem es olyanokat nyilalt, hogy meg kellett allnom. Nem volt vicces. Bevettem egy I vitamint (ibuprofen, 600-as). Es leultunk egy padra. Feri fozott kavet, addig a cucc elkezdett hatni, igy el tudtam indulni. Persze arrol nem vagyok meggyozodve, hogy jo amit csinalok. Leginkabb nem jo, tudom.

Ezen az uton eleg hosszan kellett menni, olyan 6-7 km-t ha jol emlekszem. Es neha jott rajta egy-egy auto. Az meg nem volt olyan zavaro, na de amikor eljott vagy 60-al egy teherauto ami huzott egy potkocsit is, na annak nem orultunk. Hiaba integettunk mindketten, hogy lassabban. Beteritett rendesen porral. Gyoker. Azert ez beleronditott a zen erzesbe. Ilyen is van az uton. Szerencsere azert a jo elmenyek vannak messze tulsulyban.

A Bakony is meseszep, gyonyoru helyek vannak orszagon belul is. Jo erzes ezeket felfedezni.

A mai elso pecsetelohelynel volt egy bufe. Mar korabban lattuk kiirva, ra is voltam hangolodva, hogy elszivok ott egy sult kolbaszt es egy sort.

De sajnos a bufe zarva volt, csak pentektol vasarnapig van nyitva. Igy a jatszoteren csoveztunk, es ott foztunk ebedet.

Innen olyan 11 km volt Varoslodig, ennek kornyeken terveztunk satrazni. Nagyon szep szakasz jott, de nagyon nagyot szenvedtem. Konkretan minden lepes durvan fajt. Ha nem a befuto lenne, feladnam, az tuti. De most mar bevonszolom magam a celba, lesz ami lesz. Es az igaz, hogy ezt a "hulyeseget" en talaltam ki, de az Feritol hangzott el, hogy "ennek a turanak minden percet elvezni fogjuk". Hat kijarna neki egy rendes veres ezert a mondataert, maradjunk annyiban... :)

Beertunk Varoslodre, itt hozzajutottunk az S vitaminhoz is.

Van itt egy Iglauer Park nevu hely ahol lehet satrazni. Gondoltuk megnezzuk. Szep, igenyes hely, kedves a szemelyzet. Van bungalo es apartman is. Satrazasban gondolkodtunk, aztan megneztuk az apartmant, es a bungalo mar nem is erdekelt. Kivettunk egy 10 fos hazat. Lehet jonni, van hely boven :)
Gyerekek alltak sorban jegkremert, mi is vettunk. En azert megkerdeztem van-e sor. Nincs, ez alapvetoen egy gyerektabor :)

Itt lakunk az elso hazban. Nem hogy rendes agyban fogunk aludni, kulon szobank lesz :) Kicsit feladtuk a nomadkodast, ha minden jol megy es holnap eljutunk Nagyvazsonyig, akkor nem is lesz mar satrazas. Majd csak augusztusban.

El is kezdtunk vacsorat kesziteni, mert ugye kaja van nalunk boven. Sajtos spenotos teszta lett a menu, ezzel kibirtuk addig amig ez megerkezett:
Nem bonyolunk nomad korulmenyek kozott etelt kesziteni mint latjatok :)

Turafelszereles bemutato utolso resz, az egyeb kategoria. Ket dolgot tudok megemliteni, van nalam egy mini horgasz szek, osszecsukhato, 280 gramm. Megfajdul a derekam a foldon ulestol, ez egy nagyon hasznos cucc. 27 cm magas csak, leginkabb egy gyerek szek, de tenyleg nagyon jo. Termeszetesen nalam van a Kektura pecsetelofuzet es egy toll, na meg egy +1,5-os olvasoszemuveg, 40 folott ugye...


Holnap elvileg befuto. Elvileg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése