2020. július 7., kedd

Kektura - P1D11 - 25,79 km

Lassabban.

De legalabb haladunk. Csaloka a mai 25 km, a keken csak 20-at jottunk. Ketszer elkavartunk, es 4 km-t jottunk a mai szallasunkhoz. De nezzuk, hogy alakult a mai nap.

Reggelre sokkal jobb lett a bokam. A krem csodat muvelt, es az egy nap pihenes is jot tett.

Gyors reggeli, ham and eggs, ami kivalo volt, majd utnak is indultunk. Par szaz metert mentunk, amikor meglattam egy buktast, es ugye Timothy Buktash, alias Buktas Tibi bacsi nem tudta megallni, hogy ne menjen be. Pedig van nala 2 napra kaja...

10 utan kicsivel indultunk, sutott a nap, megis kicsit faztam. Kb. 20 fok volt ma, ez egeszen jo, ha nincs hozza szel. De volt. Kicsit csipos volt igy. Aztan jottek az emelkedok, erdos reszek, ott mar minden rendben volt. Viszont az erdoben sar volt sok helyen, esett az eso rendesen az ejszaka. Jo, hogy ezt az estet nem satorban toltottuk.

A labam tok jol birta, ugyan olyan tempot tudtam volna menni mint par nappal ezelott. De nem akartam meg veletlenul sem szethajtani magam, igy tudatosan lassan mentem. Es milyen jo ez. Megjegyzem ez a boka bedurranas nem volt veletlen, a szervezet okos. Jelzett, hogy irodai patkanyoknak nem valo ez a tempo, lassitani kene hulyegyerek. Oke vettem.

Szoval jol ment, ennek orulok. Feri is kisimultabban setal, vett mertre vaghato talpbetetet Zircen. Kb. 200 km-t tett meg talpbetet nelkul. Respect.

Es ami meg erdekes, hogy nem nehez a hatizsak. Ugy ertem olyan, mint ha rajtam sem lenne, annyira megszoktam. Lehet ezentul a hetkoznapjaim reszeve valik egy 15 kg-os hatizsak, mert nelkule mar rosszul ereznem magam :)

Meses a Bakony is:
Megalltunk kicsit pihenni, azt sem tudtam melyik buktat egyem meg :)
Termeszetesen volt hozza kave is :)

Felmerult az otlet, hogy ma estere is foglaljunk szallast, mert ejszaka csak 11-12 fok lesz Bakonybel kornyeken. Sok szallas van, elkezdtuk oket felhivni. De sehol nem volt hely, mindenhol telthaz, vagy "sajnos nem tudnak szallast adni". Legalabb 20-25 helyet felhivtunk. Az is valoszinu, hogy nem szivesen adnak ki egy ejszakara szallast, mert tobb esetben akkor hangzott el, hogy nincs hely, amint kimondtuk, hogy csak egy ejszakat maradnank. Mentunk tovabb, majd megoldodik valahogy, gondoltam.

Vegul lett szallasunk, kedves ismeroseim segitettek. Innen is koszonom Ildi es Csaba! Es Tibornak is, akie a Katica Vendeghaz.


Itt van a mai szallas. Kicsit le kellett terni a kekrol (kb. 4 km-t), de legalabb nem fogunk megfagyni az ejjel.

Most bizakodo vagyok, azt gondolom eljutok a celig. Minden nap elojon valami, ennyi gyaloglas utan azt hiszem ez nem meglepo. Ma pl. a bal sipcsontom fajdult meg. De nem veszes. Kapott a krembol. Annak viszont orulok, hogy a vizholyag helyzet nem lett tragikus. Csak egy kis var emlekeztet mar ra.

Vegul jojjon a mai felszereles bemutato, a muszaki cuccok: van nalam egy mobil. Ketto power bank, egy nagyobb (5000 mah vagy 6, nem is tudom... a napelemhez adtak) es egy kicsi, talan 800 mah. A track-elest egy Garmin Vivoactive HR oraval csinalom (ezt toltom a kicsi power bankrol). Van egy fejlampa, amin van spot es szort feny is, es toltheto usb-rol (18650-es litium akksi van benne). Es van a napelem amirol mar irtam, ezzel mindent tudok tolteni. De van nalam halozati tolto is (3 usb csatlakozoval) es par usb kabel (orahoz, power bankhoz, telefonhoz).

Jo ejszakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése