2020. július 2., csütörtök

Kektura - P1D6 - 15,2 km

Pihenonap.

Az ejszaka finoman szolva nem volt nyugodt. Olyan 11 korul fekudtem le aludni, es hajnal 1-kor arra keltem, hogy dorog az eg. De nem kicsit. Hatalmas villanasok, utana ugy zengett az eg, hogy szinte remegett a fold. Fulsuketito volt. Villogas majd mennydorges. Ez ment kb. 4-ig. Eso is volt, de csak minimalis. Azon gondolkoztam, vajon veszelyben vagyunk-e, de arra jutottam, hogy nem. Kb. fa alatt vagyunk, abba csap majd a villam, elottunk meg tavvezetek volt hatalmas fem oszlopokkal, foleg majd abba fog csapni ha ugy alakul. Aztan a franc tudja, hogy mi lett volna, nem csapott a kozelunkbe semmi. De szerintem a foldbe sem, a felhok dorogtek, ilyen szaraz vihar volt. Szoval 4 korul vegre rendesen elaludtam. Fel 5 korul arra keltem, ahogy Feri szol: Tibi, vaddiszno. Es rofogest hallottunk. Nem tudom milyen kozel volt, par taps es muanyag flakon zorgetes utan elszaladt. De lehet, hogy nem sokat er a vadriasztonk? Pedig rohadtul budos. Ennel mar csak az lett volna szebb, ha arra kelek, hogy a vaddiszno epp eszi a vadriasztot...
Utana meg azert sikerult aludni 2-3 orat. Amihez elotte fujni kellett a derekaljba, mert megint lapos volt. Valami gond van ezzel. Nem lyukas, de valahol szep lassan szivarog el a levego. Nem orom.

Itt aludtunk. Valojaban nem erdo szelen, hanem erdo kozepen, csak a tavvezetek miatt kivagtak a fakat egy savban. Egyebkent tok jo hely volt.

A tegnaphoz tartozik meg, csak elfelejtettem leirni: este zoldseges teszta fott az edenyben, amikor is Feri talalt benne egy 2-3 cm-es bogarat. Fogalmunk nem volt, hogy hogyan kerult bele, gondoltuk, hogy belerepult. De latszolag nem volt szarnya. Az ego gazegon meg tuti nem maszott fel. Benne volt mar a zacskoban? Sosem tudjuk meg. Tanakodtunk, hogy mi legyen, de gyorsan arra jutottunk, hogy nincs ennek semmi baja. Idaig cipeltuk, nehogy mar kidobjuk. Forraltuk meg jo par percig, bogar nelkul persze :) majd joizuen megettuk. Mondjuk akar ehettuk volna bogarral is, ha mar Thaifoldon kihagytam :)

Szepen nyugodtan megreggeliztunk, rohogtunk utolag az ejszakan, meg a bogaron. Lekezeltuk a labainkat, kezfertotlenito, betadine, gezlap es ragasztas. Majd rendes adag hintopor. Amit Feri pudernek hiv, es olyan szokszor hallottam tole, hogy amikor indulas elott elmentem a gyogyszertarba venni, akkor en is pudert mondtam. Ott meg neztek ram, hogy nekem meg mi bajom van, az hintopor. Jaja, mondom arra gondoltam, nem arra kell figyelni amit mondok, hanem arra amire gondolok, adjon mar egy hintoport...

Indulas utan ugye elegge faj a jaras egy par km-en at, de a ma reggel egeszen jol indult. Javul a labam! :) Pedig nincs egyszeru helyzetben, komoly terheles mellett kell gyogyulnia.

15 km volt eloiranyozva mara, 2-kor lehet elfoglalni a lefoglalt szallast. Gyorsan lenyomtuk, jol ment mindkettonknek a seta. Feri laba is gyogyul. Es ugye o negyedik napja talpbetet nelkul nyomja.

Neha akadalypalyan ereztuk magunkat.
Ez a napelem valami atom jo, mindenkinek ajanlom aki turazos napelemet keres (Sunnybag Leaf Pro). Itt arnyekban van, es igy is tolt (a telefonomat, amivel epp fenykepeztem). Kb. A4-es meretu, normal meretu usb csatlakozo van rajta, barmi toltheto, csak a kabele kell.

Ez itt mar a celegyenes, ez az ut vezet Gantra. Itt nagyon meleg volt.

Es akkor vegre merkeztunk. 13:48-kor, idealis. Es a ganti pecsetelohely annak a fogadonak a bejarataban van ahol foglaltam. Ezt nem tudtam, de ennel jobbat el sem tudtam volna kepzelni. Indulhat a pihenes.

Azonnal tusolni mentem, hat mit mondjak, eleg jol esett. Mindenem ragadt mar. Ilyen amikor az ember kilep a komfortzonajabol. Valasztanom kellett, hogy kilepek, es akkor van ilyen elmeny, vagy nem lepek ki, es ez igy kimarad az eletembol. Nem, ez nem marad ki az eletembol :)

Utana jott egy tarkonyos szarvasragu leves es egy csokolade szulfe. Es egy sor persze.

Utana csendes piheno, felpolcolt labbal (Feri ugyanigy a masik agyon), ez segit kicsit regeneralodni a bedagadt labaknak.

De jol esik ez a megallo! Kondival tok jol birom, magam is meglepodtem rajta. De neha azert azt is erzem, hogy faradok. Tudnek meg menni, de baromi jo most itt lenni. Es ott van a derekam, ma az is fajt, nem csak reggel, hanem a seta feleig kb. Ennek nem orulok, ez meg okozhat galibat. Meglatjuk, most jo. Na meg birom meg a gyurodest! Es Feri is birja meg!

155 km-nel jarunk most, haladunk a a cel, az elso cel fele. Rohadtul kemenyek vagyunk, de azert "kicsit" kivagyunk :)

Este vacsora, ennek is megadtuk a modjat.

Most lassan be is kell fejeznem, mert Feri mindjart vegez a mosassal, es en jovok.

De meg gyorsba a mai turafelszereles bemutato, legyen a tisztalkodas es eu felszereles. De itt is vissza kell kanyarodnom a tegnaphoz kicsit, mert a ruhazatbol kifelejtettem ket dolgot: van nalam egy futo short es egy rovidujju futo polo. Ezek vannak rajtam mikozben minden mas a mosasban van. Es van nalam egy flip flop papucs. Kicsi helyet foglal, konnyu, es amint letaborozunk, le tudom venni a turacipot. Meg most a szallason is jol jon.
Na de akkor tisztalkodas es eu, nezzuk mik vannak nalan: nedves tolrokendo, ezzel megy a "furdes" a terepen. Van egy mikroszalas mini torolkozo, valojaban keztorlo, de ha kell, meg is tudok vele torolkozni tusolas utan (ha a szallason esetleg nincs torolkozo). Fogkefe, fogkrem, fogselyem, egy eldobhato borotva, izzadasgatlo (ez is a furdes resze a terepen :) ), egy mini tusfurdo (ha a szallason nincs, es ez mosashoz is jo). Sebtapasz, betadine, kezfertotlenito, hintopor (puder :) ), papirzsebkendo, wc papir. Gez Ferinel van. Ezen kivul van meg fejfajas csillapito gyogyszer es multivitamin pezsgotabletta. Ja, es tigris tapasz, ha a derekammal gond lenne.

Es a vegere meg alljon itt egy kep, ezt Feri lotte rolam meg tegnap, csak ma kuldte at. Ezen az latszik, hogy valojaban teleporttal kozlekedek :)

A holnapi viszontlatasra!

ui: ugyan nincs sok komment, de egyreszt sajnos mobilrol valamiert nem tudok rajuk valaszolni, nem suttyosagbol nem teszem, illetve ha valaki kommentel, akkor pls bejelentkezve (google) tegye, hogy lassam ki az, mert nem tudom kik az Unknown nevu ismeroseim :)

4 megjegyzés:

  1. Hali. Szerintem en vagyok az Unknown (Eke Zsolt) Bar be vagyok jelentkezve de megsem jelenek meg valamiert. Na mindegy. Az a lenyeg hogy hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mi lehet... Valahogy be lehet írni nicknevet is, persze azt sem tudom hogyan, szóval sokat segítettem :D
      Én mobilról meg a kommentekre nem tudtam reagálni...

      Törlés
  2. Egy élmény olvasni!! A teleportnál hangosan nevettem 😂 Köszi!! Szorítok nektek! (Kraszkó Anita)

    VálaszTörlés