2020. július 4., szombat

Kektura - P1D8 - 25,18 km

Feluton.

Idoben legalabbis, mert tavban ma elertunk a tura 2/3-aig. Hihetetlen, de igaz :)

De nezzuk, hogy indult a reggel. Pontosabban az ejszaka. Egyreszt akkora szel volt, hogy kegyetlenul zorgott tole a sator, masreszt kegyetlenul faztam. Szoltak ugye, hogy este szel lesz, jobb lenne a nadas mogott satorozni. De mi persze maradtunk elol. Ez meg nem is lett volna akkora baj. De azt csak reggel vettem eszre, hogy mi volt a zorges oka, es hogy miert volt bent egy szelcsatorna, ami miatt polarban es magzat pozban is majd megfagytam. Az volt a gond, hogy kiakadt a sator kulso resze az egyik saroknal, es az zorgott es ott fujt be a szel. Nem huztam meg rendesen. Arra persze nem vettem a faradtsagot, hogy kimenjek megnezni, inakabb bent tuleltem. Ugyes vagy fiam, ulj le, egyes...

Jo reggelt! Eleg jo volt a latvany, es ekkor mar szel sem volt es meleg volt.

Itt aludtunk.

Innen is koszonjuk a satorhelyet Korinanak, Ferinek, es Tominak! Sokat ad ez a tura, sokfelekeppen, az egyik az, hogy ilyen emberekkel talalkozunk. Egeszen sokat beszelgettunk, erdeklodtek az utunk reszletei irant, ittunk egyutt palinkat is. Elkertek a blog linkjet, remelem olvassatok, egy elmeny volt, sziasztok!

Kesve indultunk utnak, fel 12-kor. Nehez volt ott hagyni azt a szep helyet. Viszont total uj erore kaptam. Es a labam is szepen javul, ma le sem ragasztottam. Es tok jol birta. Hurra! Feri viszont elegge romokban volt a nap elso feleben, bicegve jart. Sokszor meg kellett varnom. Meg is beszeltuk, hogyha ut kozben kipurcan, akkor a kavefozot elvihetem. Es azt kerte, hogy a fejfajara azt irjam, "Ismeretlen, talpbetet nelkuli turazo"... :)

Gyonyoru helyeken jartunk ma is, a Bakony is nagyon adja. Volt erdo, mezo, fennsik. Hozza baromi jo ido.

Merre kell itt menni? Neha nem egyertelmu, persze van gps track-unk is, lehetetlen elrontani.


Es ma mi tortent? Elertuk a 200 km-t! Rohadtul hihetetlen! :) Es sokkal jobb allapotban vagyok mint a 100-asnal. Ott azt gondoltam, eselyesebb, hogy nem jutunk el Nagyvazsonyig, de legalabb a 200 legyen meg. Es megvan! Es most azt gondolom, meglesz Nagyvazsony is.


Viszont ujabb testreszem iratkozott fel a veszteseg listara, a jobb terdem. Erre azert szamitottam, nincs tul jo allapotban. Nem veszes, de kicsit feszul. Eddig kb igy nezek ki:
- legsulyosabb a vizholyag, de ez szepen javul
- derekam, most oke, de idonkent faj
- a terdem
- nyakam, vallam faj, ez talan "normalis" ennyi seta utan
- bal kulcscsontom ki van dorzsolodve
- a hatam is ki van dorzsolodve a hevedertol
- es ma leegett a mellkasom, ilyen V alakban mert ki volt cipzarazva a polom, hogy szellozzon...

Szoval van baj, de semmi komoly, toljuk. Azert csinaltunk viccbol ilyen fotot is:

Feri is erore kapott a 200-nal, sot rajott, hogy ha nagyon lassan fut, epp ugy ahogy en gyalogolok, akkor kevesbe faj a laba. Egeszen hosszu km-eken at igy jott.

Volt egy resz, ahol mondtam neki:
- Nezd Feri, turazók.
- Amatorok. Turazok mi vagyunk.
Kicsit nagykepu lett a srac... mondjuk van mire, en nem tudnam ezt talpbetet nelkul tolni.

Volt fenyves is, nagyon jo illat volt itt. De egyebkent is baromi jo minden erdo, madarcsicserges, neha elszaladnak gyikok, nagyon neha latunk ozeket. Egyszer viszont volt szarvas is, ott rendesen megijedtem ahogy zuzott.


Vegul megerkeztunk egy retre, itt lehet satrazni, van viz es asztalok is. Idealisnak tunik, meglatjuk.


Itt fo a vacsora, na es a 200-as palinkak :) A vacsora zacskos leves, felturbozva plusz tesztaval.  Egyszeru dolgok is nagyon jol esnek, ez is baromira tetszik. Sokat ad ez az ut, igazi onismereti trening. Itt van pl. a komfortzona. Az egyik legkemenyebb ezen a teren, hogy csak par naponta furdunk rendesen. Es tulelheto, sot. Jo, hat hozza kell szoknia az embernek a sajat szagahoz. Ami messze nem brutal budos. Nem is szuros izzadtsagszag. Egyaltalan nem para. Vagy itt vannak a bogarak, baromi idegesitok tudbak lenni: zummognek az ember fejenel, este a satorban, csipnek a szunyogok. Van az a bogar, hat azt baromira nem ertem, lebeg igy a szemem elott egy-egy masodpercig, utana izombol bele a szemembe. Idiota. Szoval ilyen is van.

Mennyivel egyszerubb a kanapen ulve fejben turazni :)

Es innen is udvozlom Eke 'Unknown' Zsoltot, kedves volt altalanos iskolai osztalytarsamat az olvasok koreben. Hello Zsolt :)

Ja es ezt a postot egy asztalon pipiskedve probalom megosztani, kulonben csak edge van... Remelem sikerul...

2 megjegyzés:

  1. Apropó komfortzóna! Mi van a kakálással? Bele fogok lépni,vagy elássátok? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maradjunk annyiban Andriska, hogy nem fogsz belelépni :)

      Törlés