2020. július 9., csütörtök

Kektura - P1D13 - 24,82 km

Megcsinaltuk! :D

Igeeeen, Nagyvazsonyban vagyunk :)

A nap szokasosan kezdodott, reggeli, majd 9 korul start. Az elso 2 km meglehetosen fajdalmas volt, de utana bejarodott a labam. Na meg az I vitamin is segitett minden bizonnyal... Meg mindig a bal sipcsontnal levo izom vagy inak... tul lett ez terhelve.

Szep helyeken mentunk, erdo, mezo, fel tudok errol tenni kepeket, de hasonloak a korabbiakhoz. Persze ezt nem lehet megunni. Meses az egesz!

Aztan egyszer csak eljott a merfoldko, a 300. Naprol napra valtoztak a dolgok, ugy indultam el, hogy ez meglesz nem is kerdes, majd 100-nal nem voltam benne biztos, vizholyag, kis labujj, aztan 200-nal igen, de aztan beutott a boka fajdalom, megint nem, de az megjavult, meglesz ez, majd jott ez a sipcsont fajdalom, nem, nem lesz meg, es most csak meglett :) Sot :D

De rohadtul kemenyek vagyunk.

Es mentunk tovabb. Olyan 14-15 km-ig ment turhetoen.

Hu, ezen az aszfalton megint jo hosszan kellett menni, fel a Kab-hegy tetejere, es nem volt hideg. De tobbsegeben persze erdo volt. Sokszor csak csendben mentunk mint ket robot, maskor arrol beszelgettunk, kinek eppen hol faj, mi ment taccsra. Idonkent meg beutott valami euforia, ilyenkor enekeltem vagy epp rohogtem, nem tudom min, mindenem fajt, de megis minden jo volt ugy ahogy epp volt.

Pazar kilatas

Neha pedig ehhez hasonlo epitmenyeken kellett bemaszni keritesen belulre. Nekem epp itt jott egy csunya melypont. Annyira fajt a sipcsontom, hogy nem tudtam menni. 3 lepesenkent megalltam, olyanokat nyilalt, hogy majd be csokiztam... Megalltunk kajalni, kavezni, bevettem egy ujabb I vitamint, es ettol erore kaptam.

Milyen jot lehetne itt satrazni :)

Itt mar latszott egy lakott terulet a tavolban.

Innen pedig latszott a nagyvazsonyi var, celegyenes. Piszkosul fel voltam itt dobva :) Keszult errol ilyen kep is:
Innen meg 4 km volt. Hason kuszva teszem meg ha kell :)

Bekerult az utolso pecset az uton (36-ot gyujtottunk osszesen) es be is ultunk a var melletti helyre.

Nagyon el vagyok faradva, faraszto 13 nap all mogottunk. Nekem foleg az elmult ket nap volt baromi kemeny. De hihetetlenul jo erzes, hogy a terv sikerult. 317 km-t setaltunk a 13 nap alatt. Aztajoeletbe! :)

Most kialszom magam, holnap keresunk valami buszt ami elvisz Veszprembe es onnan hazavonatozunk Budapestre. Holnap irok majd meg egy osszefoglalot. Most elhuzok aludni.

Ajjjjjjj de jo, sikerult! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok, gratulálok!! Irigykedem, tök nagy élmény lehetett... És a blog is nagyon jó lett!! Jó regenerálódást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nagy élmény volt, és elvileg augusztusban jön a folytatás

      Törlés