2020. július 5., vasárnap

Kektura - P1D9 - 23,31 km

Melypont.

A nap ugy kezdodott, hogy stoppoltunk ahogy az a tegnapi kepen van. Es megallt ket fiatal, csinos, szingli csaj egy nyitott terepjaroval. Mondtak, hogy ugorjunk be, epp semmi dolguk. Aztan... arra keltem, hogy valami rohadtul fazok. Pedig rendesen le volt huzva a ponyva. Volgyben voltunk, piszkosul hideg volt ejszaka. Es reggelre minden tiszta viz. Sator es cipo szaritassal kezdodott a nap. Gyorsan szikrazo napsutes lett, minden meg is szaradt.

Keszitettunk egy vicces kepet, ez itt a "Talpbetet nelkul turazok zarandokhelye" :)

Viszont a seta valami kegyetlenul sz@rul indult. Epp a tegnapi nap ellenkezoje. Raadasul a bal kis labujjam annyira fajt, hogy alig tudtam raallni. Elso helyre lepett elo a veszteseg listan. Tobb km kellett, mire rendesen tudtam jarni. Nagyon faj, megsem ez a legnagyobb baj...

Az elso 8 km-en csak vonszoltam magam, nem ment a seta.

Jott egy pecsetelohely par km-re, volt ott egy tok jofej macska.

A pecsetelohely.

A macskusz.

Majd indultunk tovabb, es olyan 8 km-nel beertunk egy faluba. Itt egyenesbe kerultem. Ideiglenesen.

Itt lezsiroztam holnapra egy szallast Zircen.

Innen a kovetkezo 8 km jol ment, felteszek par kepet.


Talakoztunk egy kedves csaladdal, anya, apa es harom gyerek. Epp ebedeltek egy pecsetelohelynel. Beszelgettunk kicsit, valahogy szoba kerult, hogy alig van kajank. Es kaptunk toluk egy pancelost (nagy konzerv kaja) es egy doboz cukorkat. Tok jo volt veluk talalkozni, es egyaltalan nem azert mert adtak valamit, sot, hanem a hozzaallasuk miatt. Kedves emberek. Sokadik jo elmeny.

Itt mar volt baj a jobb labammal is. A bokam faj. De nem kicsit. Vonszoltam magam tovabb, bal lab faj a kis ujjnal, jobb lab faj bokanal. A boka abszulut elso helyen van. Igy neztem ki ekkor:
Zirc az elozo szallastol 27 km, azaz innen ahol letaboroztubk kb. 4. Holnap csak be kell setalni es jon egy teljes nap pihenes. Ami vagy eleg lesz, vagy nem... Sajnos a jobb bokamon egy csunya duzzanat van, alig tudok raallni. Holnap bevonszolom magam valahogy a szallasra, egy napig borogatom. Most egyaltalan nem vagyok benne biztos, hogy eljutok 300-ig. Meglatjuk, elso az egeszseg.

A szallasunk tok jo helyen van, ismet vadles mellett. Probaltam meg a naplementeben csinalni rola egy fotot, de egy fa egyszer csak kitakarta a napot.

Ez a fa:
Elkeszitettuk a pancelost, mondanom sem kell, fenomenalis :) Tenyleg minden finom, atertekelodnek a dolgok.


Es eleg szep helyen taborozunk ismet.
Remelhetoleg nagyon hideg sem lesz, mert nem volgy. Reggelre kiderul. Meg az is, hogy milyen allapotban lesz a bokam. Amit most borogatok.

Holnap jelentkezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése