2020. július 10., péntek

Kektura - P1D14 - hazaut es osszefoglalo

Osszefoglalo az elso reszrol.

Par gondolat arrol, hogy mit adott ez a ket het:
- kiszakadni a hetkoznapokbol
- kiuriteni a fejet: ehhez kell par nap mire erezni a hatasat, es igazan azt gondolom egy honap seta utan utne be
- kilepni a komfortzonabol: lasd furdes; alvas satorban, ahol lehet, hogy vaddiszno ebreszt; bogarak; nincs infrastruktura; egyszeru etelek (na azert nem vegig :) )
- kiprobalni mit birok: ebben elmentem egy hatarig, a bal labszaram ennyit bir..., de annak orulok, hogy kondival tok jol birtam vegig
- talalkozni erdekes emberekkel: az a mondat attol az apukatol amikor ideadta a konzervet: "ez nektek sokkal tobbet er mint nekunk, vigyetek el"
- gyonyoru helyeken jarni: csend, erdo, madarcsicserges
- felfedezni egy kicsit az orszagot ahol elek
- gyonyoru helyen ebredni
- kavet inni az erdoben :)
- zen

Elveztem. Nagyon. Pedig voltak melypontok is. De az is a tura resze volt. Neha csak vonszoltam magam, a vege kulonosen kemeny volt. Romokban vagyok, megis vigyorgok. Kb. igy erezzuk magunkat:

Most osszeszedem magam fizikailag, es augusztusban nekimegyunk a Nagyvazsony - Irott-ko szakasznak. Ujabb ~300 km, hosszan a Balaton-felvideken amit nagyon szeretek. Tapasztalat, hogy kicsit lassabban kell menni. Nem lehet, hogy szetmegy a labam 50 km-el a cel elott. Megjegyzem ket napot hoztunk a tervhez kepest, azaz most is lehetett volna lassabban menni.

A turacuccon kell kicsit optimalizalni. Nem volt olyan cucc nalam amit nem hasznaltam, ez jo. Amin tervezek valtoztatni:
- A ketszemelyes derekaljat lecserelem egyszemelyesre, amihez csak egy polifoam kell. Bar baromi kenyelmes a nagy, szuper a beepitett parna is, de 1: nehez (1 kg + 160 g a polifoam), 2: maceras felfujni is leereszteni is (felfujashoz van egy felfujo zsak, leeresztesnel meg tok nehez kipreselni belole az osszes levegot, es ha marad benne, akkor nem lehet visszatenni a zsakjaba), 3: ejszaka fujni kell, mert lapos lesz. Ezzel fogni fogok kb. fel kg-t. De meg kell oldani a parnat.
- Kell egy melegebb polar pulcsi. Olyan ami nem nehezebb, de melegebb. Foglalhat tobb helyet, az van, de nehezebb nem lehet. Ejszaka volgyben baromi hideg van nyaron is.
- A cipo meg kerdeses. Jo lenne egy olyan ami ennel is jobban szellozik. Ez nem kritikus, megnezem van-e valami ami jobb (es nem horror draga).

Par szo meg a tevhitekrol, ezek a kajaval es vizzel kapcsolatosak:
- Azt gondoltuk, hogy Lidl vagy Aldi, de minimum kisbolt az lesz mindenhoz. Nem, egyaltalan nincs mindenhol. Van ahol semmi, ha van kisbolt, ott delben mar nincs bukta, es delutanra mar zarva van. Persze nem hal ehen az ember, csak epp nem ugy van ahogy gondoltuk.
- Majd eszunk egy burgert vagy sult kolbaszt ut kozben. Nem, nem eszunk. Ket helyen tudtunk hamburgert enni.
- Beulunk csardaba/etterembe. Oke, ezt megtettuk parszor, de csak ahol megszalltunk rendes szallason. Volt ahol megkerdeztuk, hogy van-e a telepulesen olyan etterem aminek van kiulos resze, mire a valasz: "Itt? Itt meg kocsma sincs."
- Viz lesz mindenhol. Nem, nem lesz. El is fogyott egyszer. Pontosabban tobbszor is, de egy volt olyan, hogy nem tudtunk utana szerezni. Ott kaptuk a ket palackos vizet. A kaja nem para, valami mindig van, de a viz az az.

Ezek jutottak most az eszembe. Most meg nagyon tomeny az elmeny, kell egy kis ido amig leulepedik.

Most csapatunk epp Budapestre vonattal. Beverunk meg egy dupla gyros talat, aztan mindketten elhuzunk haza.

Ha augusztus elejeig megtortenik a teljes regeneracio es az ido is jo lesz, akkor jelentkezek ujra.

Most elhuzok pihenni.

Sziasztok.

ui: Nem tudom hanyan olvastatok a kalandokat, sok baratrol, ismerosrol tudok akik privatban kommenteltek. Illetve annyit latok, hogy az oldalnak napi atlag ~90 letoltese volt a tura alatt (ami nem ennyi ember, ha valaki napon belul ketszer nezett ra, az kettovel noveli a szamot). De biztos vagytok jo paran. Orulok ha tetszett, vannak akikrol tudom, hogy kifejezetten szorakoztattam oket. Neha erzem, hogy formaban vagyok, ezeket a postokat nekem is jo visszaolvasni kesobb, maskor hulla vagyok, olyankor tenyszeru irasok szuletnek. De ez mar csak ilyen.

Feri osszefoglalojat az utrol itt olvashatjatok:

5 megjegyzés:

  1. Gratula megint! Örömmel olvastam a bejegyzéseket. Szóljatok mikor mentek a következő körre. Lehet én us csatlakoznek egy-ket napra. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      A terv szerint augusztus 7-én indulunk vissza Nagyvázsonyba vonattal/busszal, én onnan toljuk tovább. Két feltétel van: lábam teljesen rendbe jön addig, és jó lesz az idő.
      Csatlakozással kapcsolatban keress meg privátban.

      Törlés
  2. Szuper volt! Gratulálok! Élveztem! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ha minden jól megy, jön a folytatás is.

      Törlés
  3. Ügyes vagy Gyati, megcsinàlod! Jobbulást! Szurkolok a Pilisböl! Hajrà! 😊😉👏

    VálaszTörlés