2024. február 4., vasárnap

Szumátra - 9. nap: Susoh

Jó reggelt Ketambe! Ennyi nap után is hihetetlen, hogy mennyire zöld itt minden, a reggeli első pillanat:

A mai napon nem történt sok érdekes dolog, a cél annyi volt, hogy elérjük Susoh-ot a sziget nyugati oldalán, ahol összeállt újra a csapat. Ehhez egészen pontosan 222 km-t kellett megtenni, lényegében egy tranzit nap volt a mai. Viszont a táv nagy része egy igazi élménymotorozás volt. Dzsungel motorozás ahogy én hívom.

Gyors reggeli után indultunk is. Ami fura volt, hogy a nadrágom csurom víz lett ott, ahol érintkezik az üléssel. Ezt az első megállónál vettem észre. Hát nem emlékszem arra, hogy bepisiltem volna... Megnéztem a motor ülését és basszus az volt vizes. Van rajta pár varrás ami nem vízálló és ugye legalább kétszer rendesen elázott a dzsungel túránk alatt. Az ülés meg megszívta magát vízzel. Hát meglettem volna enélkül az élmény nélkül. Bár ettől megfagyni a 35 fokban nem fogok az is biztos.

A tempót Bandi is jól tudta tartani velünk az autóval, mivel szinte semmi forgalom nem volt itt sem. Van ugye egy kísérőautó, ezt Bikeman és Bandi vezetik felváltva, vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy leginkább a Bandi.

Átmentünk pár hegyen-völgyön, felteszek erről két rövid videót, azt hiszem ez sokkal jobban visszaadja az élményt amit átéltünk:

Sok szép helyen motoroztam már, de ez a környezet mindent vitt. Kimondhatjuk, hogy ez a szakasz volt életem eddigi legszebb motoros szakasza. És nem pár km-ről beszélünk, hanem vagy 100-ról. Ennél már csak akkor lett volna jobb, ha a saját motorommal tehettem volna meg. De nem vagyok telhetetlen, állat volt! Alig volt benne egyenes rész, többségében jó volt az út (volt persze egy-két meglepetés...), jobbról-balról dzsungel vagy épp pazar kilátás, a hegyek miatt a hőmérséklet is épp ideális volt. Atom állat volt az egész úgy ahogy volt!

Megálló, tankolás

Az állati jó szakasz után volt még egy 30 km ami kevésbé volt jó, itt már meleg is volt és elég nagy volt a forgalom is. Persze túlélhető volt.
 
Meglett a szállásunk is könnyen, Bikeman-ék már itt voltak, újra teljes létszámú a csapat.

Volt itt egy mini sziget látogatási lehetőség, ezzel páran éltek, én a pihenők táborát erősítettem. Jani pedig motorszervizt keresett, mert időnként leáll a motorja. A vészleállítónál volt elvileg kontakt hiba.

Este elmentünk még egy étterembe vacsorázni. Elég nehezen ment rendelés, mivel nem beszéltek angolul. A google volt a barátunk és az activity, így aztán csak sikerült rendelni valamit. Meg valamit ki is hoztak. Nem pont azt amire számítottunk, meg nem is annyit, de nem maradtunk éhesek. Sört viszont nem kaptunk, teljesen muszlim részre értünk, itt nincs alkohol.

Ez pedig a szemben lévő benzinkút, komolyan úgy nézett ki mintha benzinhiány lenne:

Holnap elindulunk vissza a Toba-tó irányába, ezúttal újra együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése