Ismet egy rendes reggeli. Zoldseg, gyumolcs, oliva bogyo, felvagott, sajt, turo szeru valami, lekvarok, aszalt gyumolcsok, tobb fele kenyer, es voltak az edes peksutik is, es a palacsinta szeru valami is, ami szinten kedvenc lett. Gyumolcsle, tea, kave. Ez igy oke. A hatodik emeleten volt az etterem, meg egy kis kilatas is volt.
Lementunk a motorokhoz. Egy or egesz ejszaka ott volt mellettuk. Osszedobdunk neki egy kis penzt. Maradek dirhamokat, euro ermeket kapott.
A motorok vizesek voltak, es meg csepergett az eso. Na ezt nem gondoltam volna, de allitolag az idovel nagy szerencsenk volt. Allitolag siman ki lehetett volna fogni egy het esot is. Ehhez kepest atom jo idonk volt. Reggelente hideg volt, de nap kozben jellemzoen szikrazo napsutes es meleg.
Amikor elindultunk, akkor mar nem esett. Az ut is felszarado felben volt. Jo nagy dugo volt a varosban, de azert elertuk az autopalyat. A dontes palyazas lett, hogy biztosra menjunk, el kell erni a kompot. Meg a palya elott elneztem balra, atomfelho az egen. Ebbol esett az eso. De jo, hogy pont elkeruljuk, gondoltam. Es akkor rafordultunk az autopalyara. Balra. Mentunk par km-t, es mar alltunk is meg felvenni az esoruhat. Hu ezt mennyire utalom. Ha valamit utalok a motorozasban, hat az az esoben motorozas. Megkaptuk ezt is, de szerencsere nem volt veszes. 10-15 km utan derulni kezdett az eg, elallt az eso. Esoruha le, ennyi belefert. Kicsit meg hideg volt, de kis ido utan kisutott a nap is, onnantol minden rendben.
150 km utan lejottunk a palyarol. Kiveve Nomadbiker Zolit es Zimit, ok mentek tovabb palyan. Mi ramentunk a tengerparti utra. Ez nagyon jo dontes volt. Jo idoben voltunk, a palya amugy is dog unalom. Ez pedig szep volt es kanyargos. Lementunk az ocean partjara is. Csak megerintettem kicsit az Atlanti-oceant :) Itt Zsolti ugy ment a vizes homokban a KTM-el, hogy en csak pislogtam. Ahol en esek-kelek, ott o ugy megy mint egy orult. Pofatlanul jol megy a homokban. En csak epp bemereszkedtem a homokos resz elejere. Nekem ez sem volt egyszeru. Karcsi nyomott egy fekvotamaszt is.
A motorok vizesek voltak, es meg csepergett az eso. Na ezt nem gondoltam volna, de allitolag az idovel nagy szerencsenk volt. Allitolag siman ki lehetett volna fogni egy het esot is. Ehhez kepest atom jo idonk volt. Reggelente hideg volt, de nap kozben jellemzoen szikrazo napsutes es meleg.
Amikor elindultunk, akkor mar nem esett. Az ut is felszarado felben volt. Jo nagy dugo volt a varosban, de azert elertuk az autopalyat. A dontes palyazas lett, hogy biztosra menjunk, el kell erni a kompot. Meg a palya elott elneztem balra, atomfelho az egen. Ebbol esett az eso. De jo, hogy pont elkeruljuk, gondoltam. Es akkor rafordultunk az autopalyara. Balra. Mentunk par km-t, es mar alltunk is meg felvenni az esoruhat. Hu ezt mennyire utalom. Ha valamit utalok a motorozasban, hat az az esoben motorozas. Megkaptuk ezt is, de szerencsere nem volt veszes. 10-15 km utan derulni kezdett az eg, elallt az eso. Esoruha le, ennyi belefert. Kicsit meg hideg volt, de kis ido utan kisutott a nap is, onnantol minden rendben.
150 km utan lejottunk a palyarol. Kiveve Nomadbiker Zolit es Zimit, ok mentek tovabb palyan. Mi ramentunk a tengerparti utra. Ez nagyon jo dontes volt. Jo idoben voltunk, a palya amugy is dog unalom. Ez pedig szep volt es kanyargos. Lementunk az ocean partjara is. Csak megerintettem kicsit az Atlanti-oceant :) Itt Zsolti ugy ment a vizes homokban a KTM-el, hogy en csak pislogtam. Ahol en esek-kelek, ott o ugy megy mint egy orult. Pofatlanul jol megy a homokban. En csak epp bemereszkedtem a homokos resz elejere. Nekem ez sem volt egyszeru. Karcsi nyomott egy fekvotamaszt is.
Tankoltunk meg egyet, de csak annyit, hogy Malagaig eleg legyen. A maradek dirhamokbol pedig beultunk egy utszeli kajalos helyre. Parazson sutottek a hust es a paradicsomot. En kertem egy csirkeset, sult paradicsommal es kenyerrel. Akkora adag volt, hogy a veget csak becsuletbol ettem meg. Szerintem egy teljes csirkemell volt megsutve. Nagyon finom volt, jo volt a fuszerezese, kellemesen fustos is volt, es kiados. Termeszetesen volt hozza tea is.
Tanger innen mar kozel volt, idoben megerkeztunk, a komp elvileg 16:00-kor indul. Zoliek meg sehol. Aztan kiderult, ok, elmentek egy korabbi komppal.
A kileptetes gyorsan ment. Akar csak befele, le a kalappal!
Ja, jut eszembe, tegnap irtak az oroszok. Megkoszontek az informaciokat, es kivettek a motoromat az eljarasbol. Persze ez az e-mail is cirill betukkel volt, ugy kellett bemasolnom a Google forditoba. Na de legalabb onnan is ki van leptetve a motorom.
Itt a kileptetes resze volt az is, hogy a jarmuveket megrontgenezik. Egy hosszu placcra kellett allni a motorokkal es autokkal, amennyi elfert. Majd egy kisteherauto vegig tolatott mellettuk, amin volt egy nagy forditott U-alaku szerkezet. Ezt vegig tolta az egesz soron.
A kileptetes gyorsan ment. Akar csak befele, le a kalappal!
Ja, jut eszembe, tegnap irtak az oroszok. Megkoszontek az informaciokat, es kivettek a motoromat az eljarasbol. Persze ez az e-mail is cirill betukkel volt, ugy kellett bemasolnom a Google forditoba. Na de legalabb onnan is ki van leptetve a motorom.
Itt a kileptetes resze volt az is, hogy a jarmuveket megrontgenezik. Egy hosszu placcra kellett allni a motorokkal es autokkal, amennyi elfert. Majd egy kisteherauto vegig tolatott mellettuk, amin volt egy nagy forditott U-alaku szerkezet. Ezt vegig tolta az egesz soron.
Amikor elindultunk, akkor lattam, hogy Zolinak lapos a hatso kereke. A gumin talaltunk egy vagast. Felfujtak, fujtak bele defekt sprayt is, de csak ereszt. Erdekes lesz vele a hatralevo ~140 km. Mert hogy a komp majdnem 2 ora kesessel indult csak el, es most itt blogolok a komppon. Elhagytuk a partot, viszlat Afrika.
Az +1 ora idoeltolodassal egyutt fel 9-kor ertunk Algeciras-ba. Elindultunk Malaga fele. A tav nagyjabol 140 km, sotetben. De gyorsforgalmi ut van vegig. Kb. 80 km volt meg hatra, amikor Zolinak teljesen feladta a hatso gumija. Hiaba pumpaltuk, folyamatosan eresztett. A rossz hir, hogy ez egy pontosan olyan kinai gyartasu Metzeler Tourance, mint ami az en motoromon is van. Lehet az utolso...
Megalltunk egy parkoloban. Probaltak behuzo szalat huzni bele, nem segitett. Vegul az a dontes szuletett, hogy belsot eszunk bele. 17-es a kerek, es Zsoltinak van 18-as belsoje. Kerek ki, belso be. Persze ez nem ment ilyen gyorsan. Az egyik BMW oldalsztenderevel nyomtuk le a gumit a peremrol, nem volt egyszeru. Kozben valaki rank hivta a rendorseget, gondolom gyanus alakokat lattak a parkoloban. De a rendorok jo arcok voltak, elmondtam mi tortent, hogy epp keszen vagyunk, ok pedig jo utat kivantak.
Megalltunk egy parkoloban. Probaltak behuzo szalat huzni bele, nem segitett. Vegul az a dontes szuletett, hogy belsot eszunk bele. 17-es a kerek, es Zsoltinak van 18-as belsoje. Kerek ki, belso be. Persze ez nem ment ilyen gyorsan. Az egyik BMW oldalsztenderevel nyomtuk le a gumit a peremrol, nem volt egyszeru. Kozben valaki rank hivta a rendorseget, gondolom gyanus alakokat lattak a parkoloban. De a rendorok jo arcok voltak, elmondtam mi tortent, hogy epp keszen vagyunk, ok pedig jo utat kivantak.
11 utan erkeztunk meg a szallasra. Nomadbiker Zoli es Zimi mar itt voltak. Mivel Pisti csak ket nap mulva erkezik meg a motorokert, annyit tudtunk tenni, hogy az itt maradt utanfutora feltettunk 5 motort.
Jo nap volt. Esosen indult, de vegul sokat javult. 7 pont.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése