2017. december 12., kedd

Sicilia 3.0 - Hazaút

Egy dolog volt hátra, hazarepülni. De csak délután, így még volt egy kis idő Cataniara.

A szállásom egy B&B, a sarki bárban van a reggeli. Nem fogjátok elhinni milyen látvány fogadott ahogy kiléptem az ajtón:



Piac felülnézetből
Egy piac, és igen, innen volt ismerős a tér este, én itt már jártam. Csak akkor is piac volt, tegnap este pedig csak egy üres tér.

A reggeli semmi extra, egy cappuccino és egy "bukta", ami sajttal, sonkával, hagymával és paradicsommal volt töltve. Na jó, azért ilyen nincs otthon.

Kis séta volt még a városban. Az idő valami brutális, reggel 9-kor 18 fok.

18 fok árnyékban
Megnéztem a főteret nappal is, a katedrálissal és az elefántos oszloppal.



Na és a halpiacot, ahol masszív szagok vannak, de a hangulata is masszív, nagyon szeretem. Emlékszem arra amikor pár éve először voltam itt, fel-alá mászkáltam annyira magával ragadott. Most is bejön!




A halpiac mellett "rendes" piac is van
Egy park...
...ahol mindig megy a kártya
Egy másik park
Ezután tényleg nem maradt más, mint kibuszozni a reptérre. Kb. 1,5 órával az indulás előtt kint voltam, és jó 40 perc késéssel el is indultunk. De mindegy, nem siettem sehova.

Készült kép az Etnáról, és persze az elmaradhatatlan szárnyas kép :-)

Etna a földről
És fentről
Etna
Szárnyas kép
Ütős volt a harmadik szicíliai út! És az is egészen biztos, hogy még megyek Szicíliába, bőven van még látnivaló. A következő kör vagy egy vulkán túra lesz vagy egy agriturismo-s túrázós bringázós vidék látogató kör.

De innentől elkezdek hangolódni a jövő évre, január végén jelentkezek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése