Reggel nehezen hagytam ott a tengerpartot. Ha nyaralasrol van szo, akkor a menosebb utakat preferalom, nagyon szeretek utazni. Nem veletlen a blog cime sem, egyszer majd kifejtem, bar tobben ismeritek a tortenetet :-)
A lenyeg, hogy most lett volna kedvem eltolteni meg egy napot a tengerparton.
A lenyeg, hogy most lett volna kedvem eltolteni meg egy napot a tengerparton.
A mai napon Mikivel es Tamassal motoroztam, mindkettojuknek GS-e van. Az ut eleje kanyargos hegyi szakasz, jol kezdodott :-) Utana autopalya volt, az kevesbe volt elvezetes. Az ido jo volt, napsutes, es itt meg nem volt nagyon meleg sem.
Jott a hatar, Ruse-nel leptunk be Romaniaba. Lefenykepeztem a Duna hidat, ezt ket eve nem sikerult, akkor esoben mentunk at rajta.
Jott a hatar, Ruse-nel leptunk be Romaniaba. Lefenykepeztem a Duna hidat, ezt ket eve nem sikerult, akkor esoben mentunk at rajta.
A hataratlepes hihetetlen, elszoktunk mar ettol. A bolgar intett, hogy tovabb, a roman azert elotte ranezett az utlevelben a fenykepre. Eppen csak meg kellett allni.
Romaniatol kezdve viszont iszonyat meleg lett. A napi tav felen mar tul voltunk, de azert igy is volt meg hatra vagy 250 km. Valahogy engem nagyon faraszt a hosegben motorozas, komas leszek tole. Itt is ezt kezdtem erezni, mint amikor Isztambul fele a kormanyra borultam a piros lampanal.
Bukaresten nem kell atmenni, van "elkerulo". Tenyleg van, 2x1 sav, nagyon szuk, nincs leallo sav, tele van katyukkal, es be van dugulva, tele kamionokkal, hoseg, kipufogo gaz, aszfaltbol is arad a ho. Motorral is nagyon nehez haladni, ugy ahogy sikerult, de ezt a reszt szivesen kihagytam volna. A dugoban allo autosoknak arulnak mindent, papucsot, polot, szerszam keszletet, kes keszletet.
Az elkerulo utan egy darabon ujabb autopalyas resz kovetkezett, majd megerkeztunk a hegyek koze. Kanyargos, jo minosegu ut volt, jot tett igy a szakasz vegen :-) Jo nagy felhok gyulekeztek a fejunk folott, megerkeztunk, mielott leszakadt volna az eg. Megertettem miert volt olyan fulledt meleg.
Bukaresten nem kell atmenni, van "elkerulo". Tenyleg van, 2x1 sav, nagyon szuk, nincs leallo sav, tele van katyukkal, es be van dugulva, tele kamionokkal, hoseg, kipufogo gaz, aszfaltbol is arad a ho. Motorral is nagyon nehez haladni, ugy ahogy sikerult, de ezt a reszt szivesen kihagytam volna. A dugoban allo autosoknak arulnak mindent, papucsot, polot, szerszam keszletet, kes keszletet.
Az elkerulo utan egy darabon ujabb autopalyas resz kovetkezett, majd megerkeztunk a hegyek koze. Kanyargos, jo minosegu ut volt, jot tett igy a szakasz vegen :-) Jo nagy felhok gyulekeztek a fejunk folott, megerkeztunk, mielott leszakadt volna az eg. Megertettem miert volt olyan fulledt meleg.
A recepcios lany nagyon kedves, de csak romanul beszel. Ugy viszont mosolyogva, es olyan lelkesen, mint ha ertenenk :-) Nagyon jokedelyu, mindenki nagyon jol szorakozott, belertve ot is. Vegul kaptunk kulcsokat es lett vacsora is, minek ide kozos nyelv :-)
Ez az utolso egyutt toltott este, vacsora utan sokaig beszelgetunk. Mi az ami tetszett, mi az amit legkozelebb maskepp csinaljunk. Ki miert jott, honnan tudott a turarol, stb.
Beszelgetes kozben lecsapott a vihar, orkan ereju szel, omlo eso. Andras meg meg uton. Kap ezen a turan rendesen, eloszor a kerekcsapagy, utana a felni, a motorja eszi az olajat, ma a lancot kellett javittatnia. Es akkor meg nincs vege, telefonalt, hogy lemertek a rendorok, elvettek a jogsijat a cel elott 200 km-el. Holnap kellene visszamennie, hogy befizesse a buntetest, es akkor visszakapja. Jogsi nelkul jott tovabb, bele az atomcsapas viharba.
A lanc szett tovabbra is birja, bar egyre hangosabb, menet kozben es gurulasnal is rendesen van mar hangja. Motorozasban kulonosebben nem korlatoz, annyi van, hogy a motorfekezest amennyire lehet kerulom, intenziv gyorsitasokat ha lehet, kerulom, hogy biztos kibirja. De kanyargasnal hasznalom a motorfeket, es elozesnel is neha intenziven kell gyorsitani. Normalis esetben mar 1000 km-el ezelott lecsereltem volna, most meg ki kell birnia a holnapi tavot, ami bo 400 km lesz.
Mai tav 593 km volt, volt par kanyargos resz, de inkabb km daralasrol szolt a nap, 6 pontot er.
Holnap irany haza, de elotte meg atkelunk a Transalpina hagon. Ez egy kb. 120 km-es kanyargos resz, 2000 m folott megy a legmagasabb pontjan. Allitolag uj aszfalt van rajta, ami itt-ott azert hianyos. Holnap meglatjuk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése