2020. augusztus 7., péntek

Kektura - P2D1 - 16,76 km

Warm up.

A mai napot bemelegitesnek szantuk, ez tobbe kevesbe sikerult is.

Ott kell kezdenem, hogy piszkosul faradtan indultam el. Kemeny volt a het, nem pakoltam ossze, mert persze minek is osszepakolni elore. Maradt az utolso estere. Gratulalok... Meg ugy is csak 5 orat sikerult aludnom, hogy egy oraval kesobbi vonathoz mentunk ki. Es 5 oraval eleg rosszul mukodok. De azert mukodok :)

Del korul erkeztunk meg Nagyvazsonyba (Veszpremig vonat, onnan busz). Es ugye alig volt energiam. 100 meterre meg volt egy bolt. Ugyhogy elkezdtuk a bemelegitest.

Majd elmentunk a varhoz, ahol a multkor kiszalltunk, es folytattuk az utunkat. Pontosabban vanszorogtunk, en legalabbis mindenkepp. Ugy indul ez a masodik resz mint az elso, jo meleg van es brutal para. Olyan suru volt a levego, hogy alig tudtam lelegezni. A labaim meg mint ha betonba lettek volna ontve. Csak vonszoltam magam. Egy egyebkent csodas helyen:


Pedig ittam eleget, ugy ertem nem csak sort, de az sem sokat segitett.

Kb. 4 km utan mar meg is alltunk. Komoly teljesitmeny :) Itt Feri fozott egy kavet.

Ettol jobb lett kicsit, mutatom:
Szoval nem lett jobb, konkretan elaludtam... Pedig a kave allat volt.

Aztan csak erore kaptam, es letoltunk tobb mint 16 km-t. Alig volt benne szint, 227 meter.

Az egeszen furcsa erzes, hogy egyelore semmim nem faj :) Remelem az erzes nem csak masfel napig fog tartani.

Osszeneztuk, hogy melyikonk milyen kajat hozott, azert az megnyugtato, hogy legalabb 4 napig elleszunk belole ketten. De legalabb nem 8 :) Szoval csak viz kell, es lehet csapatni. Meg persze sor, mert azt megerdemeljuk. Foleg, hogy Cefres Feri ezuttal nem hozott palinkat. Amit megertek, itt minden a grammokrol szol. Akkor mar inkabb a kavefozo.

A tabor ismet egy vadaszles tovenel van. Beszeltem errol vadasz ismerossel, hogy mennyire jo otlet. Az tisztan latszik, hogy ha talalkozunk vadaszokkal, akkor nem leszunk megdicserve. Remeljuk nem talalkozunk. Nem csinalunk mi itt semmi rosszat, de nem veszik jo neven ha az ember beletrollkodik a vadaszatukba. Allitolag ilyenkor nem kifejezetten kedvesek. Es minel tobbet vagyunk ilyen helyen, annal valoszinubb, hogy egyszer ebbe belefutunk. Meglatjuk. Itt most talalkoztunk egy kutyat setaltato manussal, neki azt mondtak a vadaszok, hogy seggbe fogjak loni ha itt setaltatja a kutyajat. Hmmmm.....

Na elhuzok most aludni, mert tenyleg ki vagyok purcanva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése