2020. augusztus 21., péntek

Kektura - P2D14 - 21,50 km

A cel elott.

Pontosan ket hete vagyunk uton. 294 km-nel tartunk, es 9 van meg a celig. Fura erzes, olyan mint ha tegnap indultunk volna.

Ma csak 21 km-t jottunk, meg se kottyant. Azt hiszem ezt mar nagykepuseg nelkul mondhatom. Hozza lehet ehhez szokni. Sokat segit persze, hogy nem faj semmim. Ut kozben olyan erzesem is volt, hogy szerintem kifelejtettem valamit a hatizsakbol, mert tul konnyu. Pedig nem, megvan mindenem. Volt ma 380 meter szint is vegre. Tegnap a 30+ -os szakaszon is volt 230, de elotte pl. csak 85. Eleg sik volt az elmult par nap. Na majd a holnap :)

Patent szallasunk volt, bar az agy kisse kemeny volt, a derekaljam puhabb. A celnak persze tokeletesen megfelelt. Es a lenyeg, hogy le tudtam tusolni. Ketszer :) Es tiszta ruhaban indultam el. Na jo, a nadrag kivetelevel.

Itt aludtunk:
Szep erdo, forras, ret, volt ma is minden ami kell.
Ut a vegtelenbe.

Aztan egyszer csak a hatarnal voltunk. Gyanus volt ez a tabla, mert az aljan ott volt a betontomb, lehet, hogy csak ugy oda tettek. Es nem, megneztem a terkepen, tenyleg a hatar.
Itt Ausztriaban vagyok :) Most akkor johet ket het karanten? :))

Beertunk Koszegre. Nagyon szep varos, azt hiszem nem jartam meg itt korabban. Meglett a pecset, legurult egy sor, ettunk gyros-t, de milyet, aaaaaaaa...... es volt fagyi is. Es lett holnap estere szallas is. Minden osszeallt ugy ahogy kell.
Elindultunk Hetforras fele. Volt kis szint, Kalvaria ut, templom, kilatas.
Es volt megint orszaghatar, Feri Magyarorszagon, en Ausztriaban.

Vegul megerkeztunk a Hetforrashoz.

Epp forgattak itt egy kisfilmet a kornyekrol a Vas megyei onkormanyzat megrendelesere. Es tetszett nekik ahogy megerkeztunk, lefilemeztek. Utana meg statisztaskodtunk egy darabig, lepcson le, fel, forras, kave fozes, pecseteles. Benne leszunk a kisfilmben :)

Van itt egy elhagyott laktanya is, eleg bizar.
Mivel ez tajvedelmi korzet, itt nem szabad satorozni. Ezert nem satorozunk. Hanem bivakolunk. Itt fogunk aludni ebben a pihenoben. Itt eppen nezek ki a 'hazambol':
Es itt fogok aludni:
Sokan voltak ma itt, nepszeru a hely, es most sotetedeskor is meg jon egy-egy ember. Valoszinuleg nem ez lesz a legnyugodtabb ejszakank, viszont ez lesz az egyik legkalandosabb. Remelem nem fogok megfagyni, a cel erdekeben bevetem az uj polart is.

Na most meg valami madar sikoltozik. Vagy nem tudom mi ez a hang. Lehet retteges lesz az egesz ejszaka... :)

Kicsit egyebkent elkapott a 'mindjart vege az utnak' erzes. Baromira elveztem. Es Feri is baromira elvezte. Persze jon megegy nap, nincs meg vege :)

Es befutott meg ket turazo is, egy par, ok is ezt a 'hazat' neztek ki ma estere. Megosztozunk rajta, a csoves etikett igy kivanja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése