2020. augusztus 9., vasárnap

Kektura - P2D3 - 24,96 km

Van ami nem valtozik.

Es ez a para. A tegnap sem volt semmi, na de amit ma tuleltunk... Az elso resz is ket es fel nap kemenyen paras idovel indult, de most ez mar a harmadik zsinorban, es nem latszik enyhules jele. Mindegy, kemenyek vagyunk, birjuk meg a gyurodest.

Az ejszaka nem volt valami nyugodt, haj al 4-ig ment a zene es az ordibalas (mert eneknek nem neveznem). Loveseket is hallani lehetett, na es az a vadvonulas, na az kemeny volt. Amiatt bekapcsoltam egy villogo lampat egesz ejszakara, neha meg arra keltem. Kb. 4-tol lehetett aludni jol olyan fel 8-ig.

Reggeli kozben arrol beszelgettunk, hogy egy ilyen ejszaka ellenere is tok jol indul egy nap. Ki vagyunk simulva, tok jo kedvunk van, varjuk az adott napi szakaszt.


Kb. igy nez ki a reggelizes. Eleg pazar a kilatas.

Elozo napon pedig arrol (is) beszelgettunk, hogy mennyit erdemes foglalkozni a digitalis vilaggal. Fotozni, videozni, blogolni. Nekem ez mindig egy necces kerdes, mert sokat elvisz. Eleve a fotozas, videozas azzal, hogy az ember azzal van elfoglalva, hogy milyen legyen/lett a felvetel. Ahelyett, hogy megelne azt amit epp csinal. Amit epp lat. Es aztan este egy ora valogatni a kepeket es leirni a napot. Az erem masik oldala pedig az, hogy van mit olvasnotok, nekem is van mit visszaolvasnom kesobb, biztos inspiralo is par embernek. Na es akkor hogy mi az egeszseges egyensuly... Kinek mi. Gyakorlom egy ideje, nekem ez. Most epp...
Ujdonsag a kamera, Ferinel is van egy mini DJI, elso napon folyamatosan a kepernyojet nezte. Este vagta a videot. Masodik napon visszavett ebbol, ma pedig ugy dontott, hogy nem videozik. Es tenyleg nem videozott. Respect. A legszebb helyeken nem lott egy fotot sem. Viszont jelen volt. Masik veglet, de meg tudom erteni.

Es akkor elindultunk. Szepen lassan, az uj tempoban. Jol megy, tartjuk a huszonpar km-eket, es lassabban megyunk.

Oda ugye nem kell felmaszni? De.

Olyan para volt, hogy kb. 1 km utan mar mindenem csurom viz volt. Meg jo, hogy a labam be van puderezve (hintopor ha valaki nem olvasta az elso reszt). Amikor Feri a kanapeturazas soran mondta, hogy kell hintoporozni a labat, en mondtam, hogy nekem az tuti nem kell. A nyudgijasoknak biztos kell, nekem nem. Senki ne induljon ilyen hosszu gyaloglasra hintopor nelkul... Ez nagyon kell, most harom nap utan teljesen renben van a labam. Nyoma sincs vizholyagnak, es nem is faj sehol. A ket kis labujjam kezd kipirosodni, azok ugye be vannak szorulva, erre szamitottam. Ez nem gaz.

Szoval masztunk fel a Badacsonyra. Neha lepcson:

Egyszer csak a Kokapu fogadott, szep hely, nem annyira adjak vissza a fotok:
A para viszont gyilkos volt, mire felertunk a kilatohoz patakokban folyt rolam a viz. Mindenhonnan. A tegnapi az semmi nem volt ehhez kepest. Elovettem papirtorlot es azzal toroltem magam, aztan kicsavartam, es itattam fel a polombol a vizet, aztan kicsivartam. Es ebbol volt olyan 10 kor.

Amit viszont nem ertek, szemben jottek tipp-topp csajok, olyan allapotban mint akik epp most keszultek el turazashoz. Ezt hogy? Most komolyan??? Mi meg ugy neztuk ki mint ket elazott zombi...

Jott az ebed es a kave, ez azert mindig helyretesz.

Es a hely, az maga a csoda.

Badacsonytordemictol a Szent Gyorgy-hegyig nem volt ilyen elvezetes, ott van olyan 7-8 km aszfalt, hol jarda/bringa ut, hol uttest.

Ez az ut kozben levo szigligeti var, szerencsere nem kellett felmenni, lent is van pecsetelohely. Persze tok jo lett volna megnezni, de most nagyon nem hianyzott a plusz szint, es amugy is voltam fent nem olyan regen.

Aztan jott a Szent Gyorgy-hegy, na oda fel kellett maszni.


De megerte. Hu de szep hely, en teljsen kesz vagyok. Az a kilatas, a szolok, a stilusos hazak, pincek. Pazar. Ez mar a hegy labatol:

Na es a Bazaltorgonak, azt a jo eletbe, fenomenalis. Nem kell messzire menni, hogy magaval ragado helyeket lasson az ember. Ez mind itt van Magyarorszagon.


Lejottunk a hegyrol, es egy reten szalltunk meg. Meg kora delutan probaltam szallast foglalni a kozelben, de nem talaltam. Tapolcaig meg nem akartunk elmenni. Jol esne egy rendes zuhanyozas, de most meg jo ez igy.

Sator allitas utan pedig jott a csoves gasztronomia mai resze, voros lencse kolbasszal. Es harom napos kenyerrel. Abbol fozunk ami van :) Bitang jo lett!

Kemeny nap volt, de megcsinaltuk. A 25 km-hez 734 meter szint volt.

Leptem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése