2020. augusztus 11., kedd

Kektura - P2D5 - 26,78 km

Romma azva.

Nem sok minden tortent ma, haladtunk a terv szerint, es poszkosul elaztunk. Ez utobbi nem volt a terv resze...

Tok jo ejszaka volt, hajnalban lehetett csak hallani egy kis oz ugatast, de ezt leszamitva nyugi volt. Kisimulva keltem. De nem epp rozsa illatuan, nagyon kellene mar egy rendes zuhanyozas. Reggeli kozben foglaltam egy szallast Hevizen. Azt gondoltam, hogy remenytelen lesz, de tobbet is talaltam. A nagy resze horror draga volt, de vegul talaltam elfogadhato arut.

Attila nem vart meg minket, reggel 7 utan elkoszont. 30 km-t tervezett mara, mi meg ugye szigoruan 30 alatt maradunk. Inkabb 25 alatt. Szoval mi csak 9 korul indultunk, igy is egy oraval a szokasos 10 elott. Pedig milyen jo lett volna elindulni 8-kor, de akkor ezt meg nem tudtuk.

Ez volt a kilatas a birtokrol, itt volt a vacsora, reggeli. Nem rossz, na.

Elindultunk Keszthely fele. Erdo, mezo, inkabb erdo. Szep szakasz, es vegre nem aszfalt.

Jol ment a seta, tobbra is furcsa, hogy 5 nap utan nem faj semmim. Na jo, a ket kis labujj, de semmi komoly.

Keszthely szep varos, tetszik. De itt mar gyultek az esofelhok.

Para kapu, hatterben a felhokkel.

Heviz innen olyan 5 km volt. De nem ertunk oda, olyan 3,5 km-el a cel elott kegyetlenul rank szakadt az eg. 45 perc kellett volna csak kb. Ha ezt tudjuk, elindulunk hamarabb. Vagy nem allunk meg delben kavezni. Mindegy, ez is a tura resze :)

Behuzodtunk egy bringas pihenobe, de a labunk mar itt csurom viz volt.

Aztan elindultunk Hevizre, tok mindegy volt. Be volt allva az eg, semmi derules, latszott, hogy egy darabig esni fog. Ha varunk, csak annyival kesobb erunk oda. Pont ugyan olyan allapotban.

Csatak szetazva ertunk be Hevizre. Poncho volt rajtam, ez valamennyit vedett, de a cipom tocsogott a vizben. Pont ugy, mint ha megmerultem volna egy jo mely pocsolyaban. Minden lepes kiszoritott egy kis vizet a cipobol. Hm, gore-tex kell... Nem szellozik, de az nem azott volna be.

Megerkeztunk a szallasra, ahol a kozepesen kedves tulaj fogadott. Ha nem szepitett volna a vacsinal, most azt irtam volna, hogy ko bunko (netes komment szerint birkapasztornak kellene mennie inkabb...). Ott kezdodott, hogy vigyuk ki a 'szkafandert'. Ja, "vicces", de oke, tenyleg vizes a hatizsak. Tegyuk le kint. Majd jott a kerdes:
- Kertek-e reggelit? (Tegezett. Ez oke, ha valaki jo fej, de o nem volt az, o inkabb lekezeloen beszelt.)
- Igen.
- Nagy etkuek vagytok?
- Igen, persze, turazunk.
- Akkor 5000.

Mi van??? Mert egyebkent mennyi? Aztan elkezdte osszeszamolni, hogy mennyit kell fizetnunk. Es hozzaadta az IFA-t. Ami tudommal az ev vegeig nincs. Ezt meg is emlitettem neki. Mire mondta, hogy de, neki azt be kell fizetni. Erdekes, a net szerint csak bevallani kell, nem kell befizetni, igy elkerni sem kell a vendegtol. Ezek utan kivancsi vagyok, hogy mi lesz a szamlan. Mert azt eddig nem kaptunk. Majd megkerdeztem, hogy fizethetek-e SZEP kartyaval, mert a net szerint igen. Mondta, hogy nem, vagy akkor 10%-al dragabb. Majd bejottek nemetek es szo nelkul ott hagyott, veluk voglalkozott. Normalis esetben mar reg elborultam volna, de igen csak kiszolgaltatott helyzetben voltunk, csatak vizesen. Ja, es kertem egy hajszaritot, mire mondta, hogy nem kell az, majd megszarad a cipo. Ami kb. egy nap alatt szarad meg ha kimosom. Mondtam, hogy de, kell, nem fog megszaradni. Mire: "Es meddig akarod szaritani?". Ez meg milyen hulye kerdes? Amig szaraz nem lesz, te idiota. Vegul kaptunk hajszaritot, a felesege valamennyit visszahozott a hely megtepazott becsuletebol, o kedves volt. Viszont innentol a reggelivel kapcsolatos varakozasaim igen magasak. A kaja amugy jo, tenyleg jo a konyhajuk. De ezt az embert nem szabadna vendegnek meg csak a kozelebe sem engedni.

Nem kulonleges kaja, de nagyon rendben volt az ize. Es a manus egeszen normalis volt a felszolgalas kozben. Ettol fuggetlenul mindenki kerulje Hevizen az Sz. Hubertus Vendeglo es Panziot.

Most ket napig jo idot mondanak, de utana megint esot. Nem hangzik jol, ott kell majd valami terv.

Ja, es ma Keszthelyen megvolt a 100 :)

Leptem, joccakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése