Ma viszonylag koran keltunk, 7-kor volt start. Fotozkodas a Kreml elott, majd irany Minszk.
Hogy oszinte legyek, nem sok mindenrol tudok ma irni. Nem mondom, hogy semmi sem tortent, mert mentunk tobb mint 750 km-t, de vegig 2x2 savos gyorsforgalmi uton. Nem volt valami izgalamas.
Moszkvabol eleg konnyen kijottunk, befele alltak az autok. Utana jottek a mar szokasos hosszu technikas egyenesek. A forgalom nem volt veszes, rendorok voltak szep szammal, es automata traffipaxok is. Csak a szokasos.
Az orosz-feherorosz hataron nem kell megallni, nincs klasszikus hatar. A teherautokat megallitjak, meg lassitani kell es kiszedhetnek, de velunk nem tettek. A belepessel pedig begyujtottem egy ujabb orszagot, ahol eddig nem jartam.
Az utolso 250 km eleg szenvedos volt mindenkinek. Fulledt meleg volt, es tok egyenes ut. Hallgattam a zenet, enekeltem, hogy ne aludjak el. A vegen 70-100 km-enkent megalltunk felfrissulni, mert mindenki komas volt.
Beertunk Minszkbe, benzinkutat kellett keresni, az egyik motornal mar veszhelyzet volt. Itt ugy adnak csak benzint, ha az ember elobb beviszi a penzt, es a letetbe helyezett osszegig jon csak a benzin. Vagy kartyaval kifizet elore egy osszeget, ha nem fer bele, kp-ban visszakapja a kulonbseget. Emiatt iszonyat felfordulas van a kutakon, mert nagyon lassu a tankolas. Egy kutfejnel 3-4 auto allt. Igy viszont volt ido beszelgetni. Az egyik belarusz autos amikor meglatta, hogy Magyarorszagrol vagyunk, nagyon nem ertette, hogy minek jottunk mi ide. Ezt igy fejezte ki: What the f**k are you doing here in Belarus? (Mi a francot - masik f betus szo... - csinaltok ti itt Feheroroszorszagban?)
Minszkben nincs kulonosebb latnivalo, nem mentunk be a varosba. Olyan sok ido sem lett volna ra. Helyette allitottam megint a lancon, ami a veget jarja. 1000 km-enkent fesziteni kell.
Nem volt valami izgalmas nap, latnivalo sincs, haladtunk hazafele. Ez igy 4 pont.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése