2023. november 24., péntek

Namíbia - 24. nap: Windhoek

Az éjszaka egészen nyugodt volt annak ellenére, hogy mekkora szélben feküdtünk le aludni. Reggel most is madarak hangjára keltünk, ezt azért meg tudnám szokni. Voltak ott kis vándorantilopok is és azok a reggeli fények... Elég jó érzés a sivatagban ébredni.

Menő a hely is, nem egy szokványos kemping. Vannak dedikált helyek egy kis épülettel ami lényegében egy fürdőszoba. És elég nagy távolságok vannak a helyek között, megvan a privát szféra.

Megreggeliztünk, kifizettük a vacsorát és a reggelit (ami több volt mint maga a szállás) és elindultunk Windhoek felé. Ez a nap arról szólt, hogy visszajutottunk a fővárosba ahonnan holnap elindulunk haza.

A Baktérítőt itt is kereszteztük, nem olyan stílusos mint a semmi közepén, de azért itt is készült kép:

Ma amúgy egész nap felhős volt az ég, fura érzés ahhoz képest ami eddig volt. Hideg persze nem volt, csak fura, hogy nem tűzött a nap.

Tőlünk balra rendesen leszakadt az ég is:

Itt érezgetően több az eső, ebben az időszakban legalábbis mindenképp, mert ahogy haladtunk északi irányba egyre zöldebb lett a táj:

Időben megérkeztünk az Urban Camp-be, ami ugyanaz a kemping ahol az első estét is töltöttük. Több óra elment pakolással és takarítással, mindenünk tiszta por. Kidobtuk a sok flakont amikben a biztonsági vizeket tartottuk, összeszedtük a megmaradt ételeket amiket majd holnap odaadunk valakinek. Végül elmentünk a Joe's Beerhouse-ba, oda ahol az leső estén is voltunk. Jó keretet adott ez a túránknak a kempinggel együtt. Ott fejeztük be ahol elkezdtük 😊

Küldetés teljesítve

Biztos ami biztos azért benyomtam még fél kiló steaket, holnaptól úgyis vegetáriánus leszek...

Találkoztunk itt egy olasz párral, mellettünk ültek, jót beszélgettünk félig olaszul félig angolul. Nekik a túra eleji vacsorájuk volt, elmondtuk nekik a tapasztalatokat, hol mit láttunk, hálásak voltak érte.

Holnap reggel leadjuk az autót, aztán irány a reptér. Vasárnap kora délután érünk haza a menetrend szerint, majd írok egy összefoglalót is ha sikerült kicsit rendszerezni a gondolataimat. Annyi minden történt ezalatt a 24 nap alatt, hogy nem is emlékszem az elejére. Bandi már alszik, én is húzok aludni, nagyon fáradtak vagyunk. De így van ez jól, pont erre számítottunk 😊